شناسهٔ خبر: 68031164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حمایت مدیریت شهری از تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه خواهد داشت

گرگان- ایرنا- شهردار گرگان حمایت از ورزش را یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای شهر گرگان دانست و گفت: با توجه به رضایت شهروندان گرگانی از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری، پشتیبانی مالی این نهاد در فصل آینده لیگ برتر نیز ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سیدمحمدرضا سیدالنگی روز یکشنبه در نشست خبری در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: سال گذشته برای تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر و رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم بسکتبال، شهرداری گرگان خود را متعهد به حمایت مالی از دیگر رشته‌ها و ورزش‌ها می‌داند که در راستای آن، شورای شهر ۱۰۰ میلیارد برای کمک به تیم‌ها، هیات‌ها، ورزشکاران و مدال‌آوران تصویب کرد.

سیدالنگی همچنین به پروژه‌های این نهاد در آستانه صدسالگی تاسیس شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: به مناسبت یک سده فعالیت و خدمت، ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با هدف تقویت ارائه خمات زیربنایی و عمرانی به مردم این شهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان ادامه داد: بودجه امسال این نهاد ۲۷ هزار میلیارد ریال است که حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال آن برای اجرای طرح‌ها عمرانی هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه قرارگاه جهادی، سال گذشته ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و امسال هم در این بخش هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

سیدالنگی گفت: میانگین پیشرفت پروژه‌های شهرداری گرگان ۱۸ درصد است.

سیدالنگی اظهار کرد: پروژه شهربازی گرگان با ۱۸ هکتار مساحت، در دست ساخت است که فاز نخست آن شامل سورتمه و سالن سرپوشیده تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما