شناسهٔ خبر: 68030907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره کار اردستان:

قطعی برق، واحدهای صنعتی اردستان را دچار مشکل کرده است

مرتضی عسگری

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با اشاره به اینکه تابستان امسال به دلیل قطعی برق واحدهای صنعتی اردستان با مشکلات تولید مواجه شدند، گفت: زمانی که کارخانه‌ها تولید نداشته باشند از روال عادی خارج خواهند شد.

صاحب‌خبر -

وحید نقوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بازدید سرزده از یک‌ واحد صنعتی در اردستان، اظهار کرد: به دلیل گلایه‌های کارگران در خصوص معوقات حقوق و مزایا امروز به همراه دادستان عمومی از کارخانه کویر مقوا بازدید سرزده‌ای انجام شد تا در جریان آخرین وضعیت و مشکلات این واحد صنعتی قرار بگیریم.

وی بازدید و جلسه با مدیران این کارخانه را مفید ارزیابی کرد و افزود: با قول مساعدی که از سوی مدیران کارخانه دریافت کردیم مقرر شد تا پایان مردادماه معوقات حقوق کارگران پرداخت شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با اشاره به مشکلات این واحد صنعتی، تصریح کرد: گرمای تابستان و قطعی برق واحدهای صنعتی، شهرستان اردستان را با مشکلات تولید مواجه کرده است و بعضی کارخانه‌ها از جمله کویر مقوا تا دو هفته تولید نداشتند.

نقوی عدم نقدینگی در واحدهای صنعتی را یکی دیگر از مشکلات واحدهای صنعتی عنوان کرد و گفت: زمانی که کارخانه‌ها تولید نداشته باشند با مشکل نقدینگی مواجه خواهند شد و طبیعتاً از روال عادی و تعهداتی که در قبال نیروهای خود دارد خارج خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که موضوع معوقات حقوق در واحدهای صنعتی اردستان همواره باعث گلایه کارگران بوده، گفت: وظیفه اصلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی صیانت از نیروی کار است، بنابراین پیگیر رفع مشکلات حوزه کارگری و مخصوصاً معوقات حقوق آنها هستیم. البته در این راه نیازمند حمایت و همیاری مسئولان شهرستان هستیم.

انتهای پیام

نظر شما