شناسهٔ خبر: 68030861 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

«حقایقی که باید گفت» درباره زنی است که شاید رئیس جمهور آمریکا شود

کامالا هریس اولین زنی است که به جایگاه معاونت ریاست جمهوری آمریکا دست یافته است. مفسران معتقدند او، که پدری جامایٔیکایی و مادری هندی دارد، با رسیدن به این جایگاه تاریخ آمریکا را دگرگون کرده است.

صاحب‌خبر -

«حقایقی که باید گفت» شرح حال کامالاهریس از تولد تا کنون است. منتقدان به نوشتار روان، بیان شیرین، گیرایی‌‏های داستان‏‌گونه و آموزه‌های الهام‌بخش این کتاب اشاره کرده‌اند و کتاب را حاوی اطلاعات زیادی در مورد زندگی نویسنده‌ آن و درعین‌حال نقدی بر جامعه‌ امروز آمریکا دانسته‌اند.
کامالا هریس مخالف اعدام، طرفدار جایگزینی اصلاح و تربیت به‌جای زندان، شیفته‌ برابری همه‌ انسان‏‌ها در برابر عدالت و باورمند به بزرگداشت شأن و حقوق زنان و کودکان و سیاه‌پوستان و رنگین‌پوستان است.
این کتاب را علی اکبر عبدالرشیدی ترجمه کرده است که سال‌ها تجربه‌ در زمینه‌ مجری‌گری، مصاحبه‌ با سیاستمداران نامدار و ترجمه‌ متون سیاسی دارد.‌

«نام من کامالا است. کاما به معنی گل نیلوفر آبی؛ گلی که زیر آب رشد می کند و ریشه محکم آن در کف رودخانه است. این کتاب، داستان خانواده من، کودکی من و زندگی من است. اگر این کتاب را بخوانید خواهید فهمید اگر چیزی نصیب من شده فقط ثمره تلاش من نبوده، بلکه خانواده و دوستان من هم در آن سهیم بوده اند.»

«حقایقی که باید گفت» درباره زنی است که شاید رئیس جمهور آمریکا شود

نظر شما