شناسهٔ خبر: 68029220 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تحلیلگر صهیونیست: چرا اسماعیل هنیه در قطر ترور نشد؟

مهر

یک روزنامه نگار صهیونیست ترور فؤاد شکر و اسماعیل هنیه را بی‌ارتباط با هم خواند و به عواملی که باعث شد هنیه در قطر ترور نشود، اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، رونین برگمان روزنامه نگار و تحلیلگر رژیم صهیونیستی گفت که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران بعد از چند ماه برنامه‌ریزی انجام شده و زمان بندی این ترور ارتباطی با ترور فؤاد شکر از فرماندهان حزب الله لبنان نداشته است.

این روزنامه نگار صهیونیست با اشاره به اینکه چرا تل‌آویو عملیات ترور را در قطر انجام نداده است، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی نگران توقف میانجی‌گری قطر در پرونده آتش بس و تبادل اسرا بود و به همین علت ترور را در جایی خارج از این کشور انجام داد.

این نویسنده صهیونیست ابراز داشت که انجام این ترورها احتمالاً باعث افزایش تنش و تقابل بین تل‌آویو با دولت‌ها و سازمان‌های مربوط به محور مقاومت خواهد شد.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز نوشت که سرزمین‌های اشغالی از ترس واکنش انتقام جویانه ایران نسبت به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است. ارتش رژیم صهیونیستی تمامی مرخصی‌ها را در تمام یگان‌های نظامی و آموزشی خود لغو کرده است.

نظر شما