شناسهٔ خبر: 68029211 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در محصولات داخلی و مونتاژی با نوسان همراه است و این روند ریزش و رشد قیمت در بازار تولیدات داخلی شدیدتر و از ۵۰۰ هزار تومان تا ۹۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از محصولات ایران خودرو با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۹۵۹ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس سفارشی ELX در دسته محصولات پرطرفدار با سه میلیون تومان کاهش و نرخ ۷۱۴ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

تارا اتوماتیک V۲ از محصولات ایران خودرو رکورددار افزایش قیمت در بازار محصولات داخلی امروز با دو میلیون تومان افزایش و نرخ ۹۲۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین اتوماتیک G در طول چند هفته اخیر روند نوسانی را در پیش گرفته و امروز با روند صعودی یک میلیون تومانی به قیمت ۸۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۷۱۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۶۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۲۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۱ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۳ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۸۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۹۲۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۶ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۹۱ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۱۷ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی نیز از تعادل قیمت خارج شده و با افت و خیز نسبت به روز گذشته همراه است.

جک J۴ یکی از اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش یافته و با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

هیوندای توسان در دسته دیگر محصولات جذاب این شرکت نیز با رشد ۹۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

مدل‌های اکستریم، خودروی VX با توانایی‌ها و امکانات فنی بالا، امروز نیز با روند ثابت ادامه‌دار شد و به نرخ چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

هونگچی E-QM۵ که قیمت آن در هفته‌های گذشته به بالای سه میلیارد تومان رسیده بود امروز ۹۵ میلیون تومان دیگر کاهش یافته و به قیمت دو میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۳ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم دو میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۲۷ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۱۴مرداد + جدول

برچسب‌ها:

نظر شما