شناسهٔ خبر: 68029166 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در آستانه روز خبرنگار؛

الهام متین و هیئت همراه مهمان دفتر سرپرستی روزنامه اطلاعات در استان گلستان شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح امروز و در آستانه روز خبرنگار الهام متین با همراهی جواد قربانی معاون فرهنگی، ایرج رمضانی رئیس گروه رسانه و محمود غریب آبادی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به دیدار علی اکبر نوروزی پیشکسوت رسانه ای و سرپرست دفتر نمایندگی روزنامه اطلاعات در استان گلستان رفت.

الهام متین در این دیدار ضمن اهدای هدیه ای فرهنگی و نیز تبریک پیشاپیش روزخبرنگار و اشاره به ضرورت ها و اولویت های رسانه ای در استان گلستان، گفت: در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسى، اجتماعى، اقتصادی، امنیتى و.... بشر بسیار دشوار و در عین حال بسیار ضرورى و حیاتى است و خبرنگاران از عناصر اساسی این مهم بشمار می روند.

گفتنی است، در روز پایانی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران و در حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز جمعی از دیگر مسئولان و اهالی رسانه که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد؛ از علی اکبر نوروزی پیشکسوت رسانه ای استان گلستان با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.

نظر شما