شناسهٔ خبر: 68028678 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

دیدار مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران با خانواده معظم شهید جاویدالاثر خدایار علی‌بخشی شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در دیدار با خانواده معظم شهید جاویدالاثر خدایار علی‌بخشی، اعلام کرد که دیدار با خانواده شهدا وظیفه و تذکر به خود مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «حسن ممتحن» مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران، با خانواده معظم شهید جاویدالاثر خدایار علی بخشی از شهدای گرانقدر حوزه ستادی وزارت صمت دیدار و سرکشی کردند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه است، تاکید کرد: تکریم و قدرشناسی از خانواده معظم شهدا یک فضیلت و از شاخص های سبک زندگی اسلامی است.

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران در دیدار با حاجیه خانم فاطمه علی‌بخشی همسر شهید علی‌بخشی، که از سفر زیارتی حج برگشته بودند، وجود خانواده عزیز شهدا در جامعه را مایه دلگرمی برشمرد.

وی اضافه کرد: ما با حضور در کنار شما عزیزان و بواسطه دعای خیرتان، برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم، روحیه ای مجدد و توانی مضاعف راه شهدا را ادامه خواهیم داد تا پرچم پر افتخار این مرز و بوم به صاحب اصلی خود سپرده شود.

ممتحن همچنین گفت: امیدواریم که خداوند به همه ما توفیق دهد تا شرمنده شهدا و جانبازان عزیز نباشیم و راه شهدا را ادامه دهیم. خدمت به خانواده شهدا و جانبازان افتخار ماست.

گفتنی است، شهید معظم جاویدالاثر خدایار علی‌بخشی از شهدای حوزه ستادی وزارت بازرگانی سابق متأهل، دارای دو فرزند پسر که در سال 1366 در اشنوبه (مفقودالاثر) شده است.

انتهای پیام/

نظر شما