شناسهٔ خبر: 68027749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نصب جدیدترین سیستم‌های نظارت و ثبت تخلف در مسیرهای منتهی به مرزهای اربعین

معاون فنی و راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تلاش برای تردد زائران اربعین در فضایی ایمن و در کمترین زمان گفت: جدیدترین و به‌روزترین سیستم‌های سامانه ثبت تخلف، نظارت تصویری، تردد شمار و پلاک‌خوان در مسیرهای منتهی به مرزها نصب و راه‌اندازی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محسن حق‌نیا صبح امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: برای تسهیل تردد زائران، طرح‌های متعددی در حال اجرا است، به عنوان ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع به سطح سایه بان‌های دو مرز چذابه و شلمچه اضافه شده و امسال نسبت به پایدار سازی سیستم‌های سرمایشی توسط کولرهای دو تیکه اقدام شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه اعلام شده امسال اتباع خارجی از پایانه مرزی چذابه عبور می‌کنند؛ بنابراین برای سهولت در تردد آن‌ها ۴۶ گیت کنترل گذرنامه در نظر گرفته شده است.

معاون فنی و راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: جدیدترین و به‌روزترین سیستم‌های سامانه ثبت تخلف، نظارت تصویری، تردد شمار و پلاک‌خوان در مسیرهای منتهی به مرزها نصب و راه‌اندازی شده است.

حق‌نیا با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم زائران اربعین در فضایی ایمن و کمترین زمان به مسیر خود ادامه دهند، اضافه کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان خوزستان با تلفن گویا ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو به مسافران و زائران اربعین است.

وی تصریح کرد: دو سامانه نظارت تصویری، شش سامانه پلاک خوان و دو دوربین نظارت تصویری در حال نصب و بهره‌برداری بوده و بازدید از مجتمع‌های خدمات رفاهی جز برنامه‌های روزانه این اداره کل است، در صورت مشاهده تخلف به بهره‌بردار اعلام می‌شود تا نسبت به رفع مشکل اقدام کند.

نظر شما