شناسهٔ خبر: 68027558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار اراک:

بهسازی معابر شهر اراک تداوم دارد

شهردار اراک گفت: داغی روزهای تابستان مانع از تداوم خدمت نشده است و با فعال شدن شیفت شب، نهضت آسفالت در این شهر همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: در تلاش هستیم تا مساعد بودن شرایط جوی و پایان فصل کاری، ۸۰ درصد از معابر اصلی شهر را که مشکل روکش آسفالت دارند، ترمیم و بهسازی کنیم.

وی افزود: شهرداری اراک با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، افزایش رضایتمندی و توزیع هرچه بیشتر و متوازن خدمات شهری، در سال جاری عملیات آسفالت‌ریزی معابر اصلی شهر را در دستور کار قرار داده است.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: داغی روزهای تابستان مانع از تداوم خدمت نشده است و با فعال شدن شیفت شب، نهضت آسفالت در این شهر همچنان ادامه دارد.

محمودی با بیان اینکه شیفت شبانه آسفالت در اراک فعال شده است، تصریح کرد: بر این اساس، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم، با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی سیما و منظر شهری مدنظر این شهرداری است.

وی گفت: کوی امام علی (ع) یکی از محله‌های شهری است که عملیات ترمیم، بهسازی و نوسازی معابر اصلی آن در دستور کار دارد و در این راستا طی چند روز گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، توسط عوامل اجرایی و ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در خیابان مالک اشتر این محله پخش و توزیع و روکش آسفالت این خیابان نونوار شده است.

شهردار اراک افزود: در تلاش هستیم تا مساعد بودن شرایط جوی و پایان فصل کاری، ۸۰ درصد از معابر اصلی شهر را که مشکل روکش آسفالت دارد، ترمیم و بهسازی کنیم.

نظر شما