شناسهٔ خبر: 68027467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد

چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر - اهواز تا اربعین امسال

مونا چراغی

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از چهار خطه شدن ۹ کیلومتر از محور خرمشهر - اهواز تا اربعین امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

رحمان بهرامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره با آخرین وضعیت چهارخطه اهواز به خرمشهر اظهار کرد: طول جاده اهواز به خرمشهر ۱۰۵ کیلومتر بوده که عملیات اجرایی ۵۰ کیلومتر آن در قالب ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری از اهواز تا خرمشهر و برعکس در دست اجرا است.

وی با اشاره به احداث محور خرمشهر - اهواز به طول ۲۵ کیلومتر بیان کرد: در حال حاضر ۹ کیلومتر از این مسیر دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد است و تا هفته آینده کار آسفالت آن انجام خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: اعتبار این طرح ابتدا از محل استانی بود که با پیگیری‌های لازم، ردیف بودجه ملی به آن اختصاص یافت. همچنین از محل اعتبارات نفت، ۶۰۰ میلیارد تومان برای احداث ۲۵ کیلومتر محور خرمشهر به اهواز تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر از محور اهواز - خرمشهر نیز با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در حال انجام بوده که اکنون ۶ کیلومتر آن خاکبرداری و سه کیلومتر نیز در مرحله روسازی است.

بهرامی گفت: اگر اعتبار لازم برای اجرای این طرح به موقع تزریق شود محور اهواز - خرمشهر طی سه سال به طور کامل چهار خطه می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما