شناسهٔ خبر: 68027460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زمان دقیق آغاز لیگ یک در فصل جدید اعلام شد

زمان دقیق آغاز رقابت های لیگ دسته اول مشخص شد. زمان دقیق آغاز رقابت های لیگ دسته اول مشخص شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری برنا، با اعلام مسئول لیگ یک باشگاه‌های کشور این رقابت ها در فصل آینده ۱۷ شهریور آغاز شود که این تاریخ به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، زیرا امکان تاخیر بیشتر در شروع مسابقات وجود ندارد.


 امیرحسین فراهانی  در مورد زمان آغاز مسابقات لیگ یک فصل آینده اظهار داشت: قصد داشتیم مسابقات لیگ یک باشگاه‌های کشور را ۱۰ شهریور آغاز کنیم، اما به دلیل اینکه مالکیت برخی باشگاه‌ها در حال تغییر است و از سویی دیگر الزام استاندارد سازی ورزشگاه‌ها و فرصت بیشتر به باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال استانی برای تجهیز ورزشگاه ها، مقرر شد لیگ یک فصل آینده ۱۷ شهریور آغاز شود که این تاریخ به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد، زیرا امکان تاخیر بیشتر در شروع مسابقات وجود ندارد. قرعه کشی مسابقات هم طبق اعلام قبلی روز ۲۸ مرداد ماه آغاز می‌شود.


مسئول لیگ یک تصریح کرد: در فصل پیش رو، برای مسابقات لیگ یک در نیم فصل ۱۷ بازی بعلاوه دو بازی جام حذفی برنامه ریزی شده که باید تا تاریخ شروع نقل و انتقالات نیم فصل در دی ماه، بازی‌های نیم فصل اول به اتمام برسد از این رو عملا تاخیر در شروع بازی‌ها امکانپذیر نیست. از باشگاه‌ها درخواست داریم در مهلت زمان باقیمانده تا آغاز مسابقات نسبت به تعیین تکلیف نهایی وضعیت مالکیتی، دریافت مفاصا حساب از کمیته‌های تعیین وضعیت و امورمالی سازمان لیگ و همچنین استاندارد سازی ورزشگاه‌ها اقدام کنند.


فراهانی افزود: ایراد‌های ورزشگاه‌ها طی دو‌هفته قبل به باشگاه‌ها اعلام شده و شرایط رفع نقص و تجهیز ورزشگاه‌ها  هم زمان دبه صورت کتبی به باشگاه‌ها اعلام شده است. در تاریخ ۲۵ مرداد ماه بازدید نهایی از تمامی ورزشگاه‌های محل میزبانی مسابقات لیگ یک انجام خواهد شد و ورزشگاهی که شرایط استاندارد نداشته باشد از دور مسابقات خارج می‌گردد.


مسئول لیگ یک در مورد توپ مسابقات گفت: همچنین در هفته‌های گذشته توپ رسمی مسابقات نیز انتخاب و به باشگاه‌ها اعلام شد تا با ارائه معرفی نامه توپ‌ها را از سازمان لیگ تحویل بگیرند، قابل ذکر است توپ مسابقات برند دربی استار است.

 انتهای پیام/

نظر شما