شناسهٔ خبر: 68026141 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

بیانیه روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی شهادت شیعیان پاراچنار

روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی شهادت شیعیان پاراچنار، بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، بیانیه روابط عمومی سازمان  در پی شهادت شیعیان پاراچنار، بدین شرح است: 
بسم اللّه الرّحْمن الرّحیم
«ومن یقْتلْ مؤْمنًا مّتعمّدًا فجزآؤه جهنّم خالدًا فیها وغضب اللّه علیْه ولعنه وأعدّ له عذابًا عظیمًا» (نساء ۹۳)
شهادت مظلومانه  دهها تن از شیعیان در منطقه پاراچنار،  محبین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را اندوهگین ساخت. تروریستهای تکفیری با بهره گیری از حمایت مستمر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس  به کشتار شیعیان پاراچنار ادامه می دهند. بر هیچ کس پوشیده نیست که ناامن سازی پاراچنار برای شیعیان ، تبدیل به یک راهبرد دائمی از سوی اتاق فکر دشمنان قسم خورده بشریت در این منطقه محروم شده است. 
مواجهه با تروریسم تکفیری و کانونهای حامی آن، عزم و اراده جدی تر رهبران دینی جهان را می طلبد. خطر این جریان تروریستی، متوجه پیروان همه مذاهب الهی بوده و از این رو در شناخت  و تبیین ماهیت و هویت تروریسم تکفیری و مصادر ترویج آن نباید لحظه ای تردید کرد. 
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، جنایت اخیر در پاراچنار را به شدت محکوم نموده و ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شهدای این حادثه، شفای عاجل مجروحین را از خداوند متعال خواستار است. همچنین قویا از دولت پاکستان می خواهیم با حفظ امنیت و جان ساکنان پاراچنار، مانع از استمرار حیات شوم تروریسم تکفیری در این منطقه شود.
انتهای پیام/

نظر شما