شناسهٔ خبر: 68025528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در ۴ ماهه ابتدای امسال انجام شد؛

صدور 216 هزار برگ بارنامه حمل کالا در استان همدان

در ۴ ماهه ابتدای امسال انجام شد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در چهار ماهه ابتدای امسال 216 هزار برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل و نقل جاده ای در این استان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی افزود: این تعداد بارنامه برای بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن بار صادر شده است.

وی با تأکید کرد: همدان به واسطه قرار داشتن در مسیر پراهمیت ترانزیتی و به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کالا جایگاه مهمی در حوزه حمل و نقل دارد و جابه جایی کالا از اولویت های ویژه آن است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: عمده کالاهای جابجا شده در این مدت سیمان، بنزین، سنگ آهن، کنستانتره سنگ آهن، سیلیس، سیب زمینی، گندله و آهن آلات بوده است.

آهکی افزود: در مدت یاد شده همچنین بازدیدهای ماهیانه از پایانه بار، مراکز عمده حمل بار، مراکز خرید گندم و سیلوها در سطح استان انجام شده است و با برگزاری جلسات کمیسیون های ویژه حمل و نقل، پرونده تخلف در کمیسیون ها مختلف ویژه مالکان ناوگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول تأکید کرد: مردم نیز می توانند شکایات و انتقادات خود را از ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای به شکل حضوری یا از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها انعکاس دهند تا موضوع در کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما