شناسهٔ خبر: 68024789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نفرات اعزامی تیم بدمینتون مازندران به مسابقات بین المللی جام خزر مشخص شدند

ساری- ایرنا- با برگزاری دومین مرحله دوم مسابقات انتخابی، نفرات تیم منتخب بدمینتون مازندران برای شرکت در مسابقات بین المللی جام خزر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی بدمینتون جام خزر با حضور ۱۰ منتخب دعوت شده در سالن ورزشی طاها ساری برگزار شد که در پایان محمد مهدی رضایی در هر ۲ مرحله به عنوان قهرمانی رسید و نفرات اول تا ششم این مسابقات به عنوان تیم منتخب آقایان مازندران در مسابقات بین‌المللی جام خزر شرکت می‌کنند.

محمد مهدی رضایی از بابل، سعید سمایی نوشهر، امیرحسین حسین زاده از قائمشهر، محمد میکانیکی از بابل، ایلیا عبدی از میاندورود و مهدی یلا از بهشهر، ۶ بدمینتون باز برتر مسابقات بودند.

اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام خزر گرامیداشت سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام مازندران از دوم تا هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

بدمینتون مازندران بعنوان یکی از رشته های مدال آور و قهرمان پرور در استان این روزها حال خوشی ندارد و این رشته ورزشی در مسیر رسیدن به جایگاه مدنظر با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

نفرات اعزامی تیم بدمینتون مازندران به مسابقات بین المللی جام خزر مشخص شدند

به گزارش ایرنا، مازندران از گذشته مهد رشد و پرورش ورزشکاران به نامی در رشته های ورزشی مختلف از جمله کشتی، ‌ ژیمناستیک، ‌ ووشو، کاراته، ‌ بوکس و فوتبال است و در این میان بدمینتون نیز از جمله رشته های ورزشی قهرمان پرور و مدال آور کشور به شمار می رود.

می توان اوج اقتدار بدمینتون بازارن مازندران را در سال ۱۳۸۳ دید که ورزشکاران حرفه ای آن زمان توانستند با کنار زدن حریفان قدر کشوری خود جام لیگ کشوری را از آن خود کنند و این جام را به استان بیاورند و در میان نام آور بودن مازندران در دیگر رشته های ورزشی، بدمینتون هم در سرلیست رشته های قهرمانی ها قرار گیرد.

اما بدمینتون مازندران در کش و قوس مشکلات ناشی از کمبود و نبود امکانات و البته اندکی با چاشنی بی مهری از سوی مسوولان امر وضعیت خوبی ندارد به طوریکه حتی خانه تخصصی این رشته ورزشی در ساری در اختیار ورزشکارانش نیست و آنها ساعت های فعالیت ورزش خود را با محدودیت زمانی طی می کنند.

نظر شما