شناسهٔ خبر: 68024596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

واگن های چینی در حال آماده سازی است

شورای اسلامی شهر تهران گفت: واگن‌ها در حال آماده‌سازی است و به‌موقع تحویل می‌دهند و در کشور نیز باید پرداخت‌ها به‌موقع باشد. بنده با دولت جدید رایزنی نداشتم و باید ببینیم شهرداری رایزنی داشته یا خیر؟

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین_ هدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز طرح تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران که در گذشته یک فوریت آن تصویب شده بود بررسی می‌شود، اظهار کرد: بررسی لایحه تکریم مقام زن، انتخابات هیئت رئیسه شورا، بررسی اساسنامه شرکت مترو، یک فوریت طرح انتخاب یک خیابان به نام شهید اسماعیل هنیه و بررسی لایحه تشکیل مرکز زنان و خانواده شهرداری تهران انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هنوز اتفاق جدیدی در پرداخت‌ها انجام نشده و مسیر در حال طی شدن است، یادآور شد: واگن‌ها در حال آماده‌سازی است و به موقع تحویل می‌دهند و در کشور نیز باید پرداخت‌ها به موقع باشد. بنده با دولت جدید رایزنی نداشتم و باید ببینیم شهرداری رایزنی داشته یا خیر؟

چمران با بیان اینکه اگر سه ساله شدن انتخابات در مجلس تصویب شود روند دیگری طی خواهد شد، گفت: شورای عالی استانها این موضوع را بررسی می‌کند اما قاعدتاً باید در مجلس تصویب شود.

وی افزود: احتمال تغییر ترکیب هیئت رییسه وجود دارد؛ البته پیشنهاد بنده این بود که تغییری ایجاد نشود اما احتمال تغییر وجود دارد.

چمران در صحن شورا نیز ضمن دعوت از مردم برای بازدید از نمایشگاه سرزمین تمدن ها در محل برج میلاد، گفت: برنامه محرم شهر نیز در میدان آزادی برگزار می شود که از نمونه های فاخری است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و می گیرد

نظر شما