شناسهٔ خبر: 68024561 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دانشجویان معلول و نخبه خراسان جنوبی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

بیرجند- ایرنا-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ علی محمد قادری شامگاه شنبه در حاشیه دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در جمع مردم انقلابی و خونگرم خراسان جنوبی بودیم و به اقصی نقاط این استان به ویژه نقاط مرزی رفتیم و شاهد اقدامات خوب دولت سیزدهم در این منطقه بودیم.

وی هدف از سفر به استان را تکافل اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این سفر منابع ملی را به استان آوردیم و جا دارد از هدایت استاندار خراسان جنوبی قدردانی کنیم که کارهای زیر ساختی خوبی را برای معلولان اجرا کردند.

قادری تصریح کرد: در این سفر بیش از هزار نفر از جامعه هدف سازمان دیده شدند و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، مسکن رقم خورد.

وی با بیان اینکه خداقوت به مجموعه بهزیستی خراسان جنوبی هدف از این سفر بود چراکه این سازمان جزو سازمان های برتر بهزیستی در کل کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم با هدایت‌های استاندار مأموریت‌های اساسی خود را در استان انجام دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم افزود: در این دیدار آیت الله عبادی مطالبی در باب سازمان بهزیستی و کار ارزشمند مجموعه بهزیستی بیان کردند که آنچه فرمودند را توشه راهمان خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه دانش بنیان هم اقداماتی در استان پیگیری خواهد شد ادامه داد: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به قول مساعد رئیس سازمان بهزیستی کشور، گفت: درخواست‌های مددجویان جمع بندی شده و رقم خوبی به منظور مساعدت مددجویان بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

جواد قناعت اظهارکرد: شخص رئیس سازمان بهزیستی سفرهایی به شهرستان های قاینات و زیرکوه داشتند و نمایندگان این سازمان هم در شهرستان‌های دیگر استان، مطالبات مددجویان را پیگیری کردند.

وی از نگاه مثبت معاون وزیر تعاون به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در استان قدردانی کرد و افزود: درخواست‌های مددجویان جمع‌بندی شده و رقم خوبی برای مساعدت جامعه هدف بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

استاندار تصریح کرد: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس سازمان بهزیستی، بازدیدهایی از معلولان استان داشتند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه بهزیستی استان جزو برترین سازمان های بهزیستی کشور است، ادامه داد: این مجموعه پای کار و دلسوز بوده و صادقانه و خالصانه پیگیر حل مشکلات مددجویان و معلولان است.

نظر شما