شناسهٔ خبر: 68024122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج اجرا می‌شود

عیسی فتحی

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج از ۱۲ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳به مدت ۱۵ روز اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

سردار حسن حکمتیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این برنامه برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود. در این برنامه سیر تاریخی از «آدم تا خاتم» روایت می شود.

فرمانده ثیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دفاع مقدس پرداخته می شود، خاطرنشان کرد: عملیات والفجر ۸ بعنوان یکی از عملیات های غرور آفرین و سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس که تحقیر متجاوز در آن صورت گرفت، نمایش داده می شود. همچنین عبور از اروند خروشان و تصرف شهر فاو عراق و به زمین نشاندن ماشین جنگی عراق اجرا می شود.

برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج اجرا می‌شود

سردار حکمتیان تصریح کرد: یکی از یگان‌هایی که در عملیات والفجر ۸ نقش آفرین بودند تیپ ۴۸ فتح بود که توانست سکوهای موشکی دشمن را در شهر فاو تصرف کند و بر کارخانه نمک مسلط شوند.

وی ادامه داد: برنامه فصل شیدایی با حضور ۳۰۰ هنرمند اجرا می شود که تعدادی از این هنرمندان از موسسه فرهنگی و هنری اوج است همچنین ۲۰۰ نفر از سربازان و پاسداران تیپ ۴۸ فتح هستند.

فرمانده ثیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعدادی از کسانی که در این نمایش همکاری می کنند ۲۰ روز آموزش دیده اند و تعدادی در حوزه رزم برای بازسازی عملیات والفجر ۸ آمادگی لازم را داشتند.

حکمتیان تاکید کرد: این برنامه از ۱۲ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ هر شب در دهکده دفاع مقدس استان در پارک مهرورزی یاسوج ادامه دارد.

برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج اجرا می‌شود

وی با بیان اینکه جاده های دسترسی به این برنامه پیش بینی شده است، اظهار کرد: کنار رودخانه بشار و از سمت کمربندی پارک غدیر و پایین دانشگاه یاسوج از ساعت ۱۶ یک طرفه می شود تا علاقمندان و شرکت کنندگان خودروی خود را در کنار جاده پارک کنند.

فرمانده ثیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو پل برای عبور بصورت پیاده جهت شرکت در این برنامه فرهنگی ایجاد شده است، نمایشگاهی در حاشیه این برنامه در زمینه های دفاع مقدس، فرهنگی و هنری و اقتصاد مقاومتی در چند غرفه برپا شده است. همچنین موکب هایی جهت پذیرایی از مردم ایجاد و راه اندازی شده است.

حکمتیان ابراز امیدواری کرد که از سوی اقشار مختلف مردم استان کهگیلویه و بویراحمد استقبال باشکوهی از این برنامه شود. از عموم مردم برای تماشای در این برنامه دعوت می کنیم.

وی بیان کرد: برای بیش از ۱۰ هزار نفر در یک شب فضا و ظرفیت جهت دیدن این نمایش پیش بینی شده است.

برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج اجرا می‌شود

برنامه «فصل شیدایی» در دهکده دفاع مقدس یاسوج اجرا می‌شود

انتهای پیام

نظر شما