شناسهٔ خبر: 68023661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کشف ۱۴ خودروی BMW قاچاق در یک ساختمان مسکونی در غرب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۱۴ دستگاه خودروی BMW X۴ قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف‌شده را بیش از ۲۱۰میلیارد تومان برآورد نموده‌اند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف خودروهای قاچاق در محدوده وردآورد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد 14 دستگاه خودروی سواری BMW X4 قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو شده است.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مأمورین این پلیس با ورود به ساختمانی مسکونی مشاهده کردند این خودروها در محل پارکینگ ساختمان قرار دارد که تمامی خودروها توقیف شدند چراکه فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی‌اند و در سامانه نیز ثبت نشده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پرونده قضایی مربوطه تشکیل شد، خودروها تحویل سازمان اموال تملیکی شدند و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

 

.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با ابراز اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را بیش از 210 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

انتهای پیام/+

برچسب‌ها:

نظر شما