شناسهٔ خبر: 68020856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اعزام دانشجویان معلول و نخبه خراسان جنوبی به عتبات عالیات

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، علی‌محمد قادری امشب _شنبه سیزدهم مرداد_ در حاشیه دیدار با استاندار خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جمع مردم شریف، انقلابی و خونگرم خراسان جنوبی بودیم و به اقصی نقاط این استان به ویژه نقاط مرزی رفتیم و شاهد اقدامات خوب دولت سیزدهم در این منطقه بودیم.

وی هدف از سفر به استان را تکافل اجتماعی و احساس مسئولیت در قبال جامعه هدف عنوان کرد و افزود: در این سفر منابع ملی را به استان آوردیم و جا دارد از هدایت استاندار خراسان جنوبی قدردانی کنیم که کارهای زیر ساختی خوبی را برای معلولان اجرا کردند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در این سفر بیش از ۱۰۰۰ نفر از جامعه هدف سازمان دیده شدند و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، مسکن رقم خورد.

وی با بیان اینکه عرض خداقوت به مجموعه بهزیستی استان خراسان جنوبی هدف از این سفر بود، چراکه این سازمان جزو سازمان‌های برتر بهزیستی در کل کشور است، گفت: امیدواریم بتوانیم با هدایت‌های استاندار مأموریت‌های اساسی خود را در استان خراسان جنوبی انجام دهیم.

قادری با اشاره به دیدار خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم گفت: در این دیدار آیت الله عبادی مطالبی در باب سازمان بهزیستی و کار ارزشمند مجموعه بهزیستی بیان کردند که آنچه فرمودند را توشه راهمان خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دانشجویان دارای معلولیت و نخبه استان خراسان جنوبی را در قالب یک کاروان به صورت هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهیم کرد.

نظر شما