شناسهٔ خبر: 68020199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار یزد: تفکر جهادی راه حل مشکلات است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: تفکر جهادی و انقلابی راه حل مشکلات است و باید شاهد تقویت گروه‌های مردمی و بسیجی در جامعه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " مهران فاطمی " شنبه شب در آیین تجلیل از جهادگران برتر استان با اشاره به اینکه تفکر جهادی شرایط سخت را قابل تحمل کرد افزود: جهادگران و نیروهای جان برکف بسیجی با تفکر جهادی خود در شرایط سخت مسیر کشور را هموار کردند.

وی از تلاش گروه‌های جهادی و بسیجی استان قدردانی کرد و ادامه داد: شهید رئیسی در شرایطی کشور را تحویل گرفت که دوران کرونا، شرایط سخت اقتصادی و مسائل مختلف همچون ۲ سیل سهمگین و خارج شدن قطار از ریل بر استان و کشور حاکم بود و ایشان با روحیه جهادی خود کشور را مدیریت کرد.

این مسئول به معنای واژه جهاد اشاره کرد و گفت: جهاد از ریشه جهد به معنای کوشش است و بر اساس آیات قرآن کریم هر تلاشی مصداق جهاد نیست و باید این روحیه ملی، دینی و انقلابی برای حل مشکلات بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

استاندار یزد: تفکر جهادی راه حل مشکلات است

فاطمی بیان کرد: روحیه جهادی نسخه شفابخش مشکلات کشور است و شهید رئیسی نیز در کمتر از سه سال ۴۹ سفر استانی و ۳۰ سفر خارج از کشور انجام داد و پس از هر سفر کوله باری از تلاش را به دوش کشید تا شرایط کشور رو به بهبود رود.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: هم‌اکنون در سطح استان گروه‌های جهادی مختلف به صورت داوطلبانه بر حسب ضرورت در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار مسئولان اجرایی صادقانه به انجام وظایف جهادی و انقلابی مشغول هستند.

سردار " حسین زارع کمالی " افزود: تقویت گروه‌های مردمی و جهادی بسیجی یک ضرورت برای کشور است و باید بیش از همیشه در سطح مناطق مختلف با حمایت و همراهی مسئولان به جهاد مقدس خود در کمک به نظام و انقلابی اسلامی تلاش کنند.

در این همایش که با حضور بیش از ۳۰۰ جهادگر از اقشار مختلف استان برگزار شد از جهادگران تجلیل به عمل آمد.

نظر شما