شناسهٔ خبر: 68019723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد

 انهدام باند سارقان کابل برق در غرب گیلان

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان کابل برق با اعتراف به هشت فقره سرقت در شهرستان خبر داد و گفت: هر سه سارق ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی امروز _شنبه سیزدهم مرداد_ اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در صومعه‌سرا، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت،

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی طاهر گوراب با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های وقوع جرم، اعضای باند سه‌نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی از اعتراف این افراد به هشت فقره سرقت کابل برق خبر داد و خاطرنشان کرد: هر سه سارق ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی صومعه سرا تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی به جد دنبال می‌شود.

عدلی‌مژدهی از شهروندان خواست، جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای انتظامی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما