شناسهٔ خبر: 68019389 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ترکیب اصلی پرسپولیس لو رفت

ترکیبی که گاریدو برای پرسپولیس مقابل الاهلی بحرین چید اثبات صحت اخبار و گمانه زنی‌های ما بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ مرد اسپانیایی از روزی که به پرسپولیس آمده مصاحبه با رسانه‌ها نداشته و اخبار زیادی از اردوی پرسپولیس در ترکیه نیز به تهران نمی‌رسد. مدیران تیم درگیر فصل نقل و انتقالات هستند و کسب یک خبر درست از داخل مجموعه هر تیمی در این شرایط سخت‌ترین کار دنیاست، چه رسد به اینکه آن تیم مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان جدی فصل باشد. اما ما در خبر ورزشی تا امروز اخبار باشگاه پرسپولیس را به خوبی پوشش داده‌ایم.

همین چند روز پیش بود که لیستی از ترکیب احتمالی پرسپولیس برای شروع لیگ بیست و چهارم ارائه و همان جا هم قید کردیم این فهرست با خرید دروازه‌بان و دفاع چپ تغییر خواهد کرد. و در برابر الاهلی بحرین در اردوی ترکیه گاریدو دقیقاً همان لیست را به عنوان ترکیب اصلی پرسپولیس درون زمین گذاشت!

مهرشاد اسدی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، ایوب العملود، یاسین سلمانی. این ترکیب، به احتمال زیاد با نهایتا ۲ تغییر ترکیب اصلی بازی اول لیگ هم هست. احتمال اینکه گاریدو با دو مهاجم بازی کند - حداقل تا قبل از انتخاب نفر اصلی از بین علیپور و آل کثیر - بسیار زیاد است. البته با آمدن گندوز او دروازه‌بان اصلی خواهد بود و با خرید یک دفاع چپ، وحید امیری آزاد شده به پست اصلی خود برمی‌گردد.

اما تا آن موقع و حتی پس از آن، به احتمال زیاد این ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ ۲۴ خواهد بود. ترکیبی که بزرگترین سورپرایز آن زوج حسین کنعانی زادگان در قلب دفاع است. فصل قبل یحیی گل محمدی با آمدن کنعانی زادگان، ستاره گرجستانی خود در مسیر قهرمانی را کنار گذاشت. او که به دلیل درخشش در پرسپولیس در سن بالا به تیم ملی کشورش هم دعوت شده بود. البته که کاملاً طبیعی هم بود، گل محمدی یا هر مربی دیگر زوج ثابت قلب دفاعی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا را نیمکت نشین نمی‌کرد. وقتی پورعلی گنجی مصدوم شد گبلسیانی به ترکیب پرسپولیس برگشت./خبرورزشی

نظر شما