شناسهٔ خبر: 68016842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

پرداخت ۴۵ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: صندوق امداد ولایت از زمان تاسیس تا کنون، بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل پرداخت کرده است.

صاحب‌خبر -

علیرضا حسین‌نژاد امروز (۱۳ مرداد ماه) در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل که با حضور مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور برگزار شد، اظهار کرد: تسهیلات صندوق امداد ولایت به شکل قرض‌الحسنه به خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر پرداخت شده است.

وی به سرفصل‌های پرداختی این تسهیلات اشاره و بیان کرد: این تسهیلات در قالب کارگشایی، درمان، مسکن، اشتغال‌زایی و ... پرداخت می‌شود.

حسین‌نژاد با اعلام اینکه از زمان تاسیس صندوق امداد ولایت تا کنون بیش از ۴۵ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است تا بخشی از نیازمندی‌ها و مشکلات معیشتی آنها برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اکنون ۱۴۰ هزار فقره حساب با موجودی ۷۰ میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت استان اردبیل سپرده‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: در قالب ۴۰ عنوان تفاهمنامه همکاری، بیش از ۱۱ میلیارد تومان با صندوق امداد ولایت استان اردبیل هم‌افزایی انجام شده است که صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان می‌شود. همچنین صندوق امداد ولایت استان اردبیل از خیران منابع مناسبی جذب کرده و بیش از پنج میلیارد تومان با منابع جذب‌شده هم‌افزایی شده که همه این مبالغ صرف اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان شده است.

او به طرح ملی «قرض ماندگار» اشاره کرد و افزود: در این طرح، خیران مبلغی را به‌صورت بلاعوض به صندوق واریز می‌کنند تا به‌صورت مستمر در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به فقرا و نیازمندان پرداخت شود.

انتهای پیام

نظر شما