شناسهٔ خبر: 68016247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با هفته دولت؛

سومین یادواره شهدای دولت در دماوند برگزار می‌شود

دماوند- فرماندار دماوند گفت: همزمان با هفته دولت، سومین یادواره شهدای این ایام در دماوند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهر خانی ظهر شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در شهرستان دماوند که با حضور سلطان‌آهی معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام کریمانی رئیس مرکز امور مساجد شهرستان دماوند، سرهنگ ملکی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رضایی مهر شهردار دماوند، حسین‌پور بخشدار مرکزی دماوند و مدیران ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا در جابه جایی دولت فرصت خدمتگزاری به مردم گرفته نشود.

فرماندار دماوند با بیان اینکه رفتار و منش شهدای دولت باید الگویی برای خدمتگزاران این شهرستان باشد گفت: برنامه‌های مختلفی برای هفته دولت پیش بینی شده است.

وی افزود: طی هفته دولت یادواره شهدای دولت برای سومین سال متوالی با همت دستگاه‌ها برگزار خواهد شد.

طاهرخانی در ادامه از دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از کارمندان دولت از سوی مدیران دستگاه‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی بین ادارات خبر داد و عنوان کرد: دیدارهای مردمی باید هماهنگ شود و در یک جمعه نیز همه مدیران در سه نماز جمعه دیدار مردمی خواهند داشت.

فرماندار دماوند گفت: ضروری است که دستاوردهای دولت در تریبون نماز جمعه بیان شود و باید هفته دولت پرباری در بحث کاری و افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان برای مردم به نمایش بگذاریم.

نظر شما