شناسهٔ خبر: 68015633 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

جریمه های نرخ صادراتی در انتظار استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ... -

اقتصاد ایران: شیراز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز، مکلف هستند بهای برق مصرفی خود را با تعرفه نرخ صادراتی پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کریمی‌فرد با بیان اینکه استفاده از دستگاه‌های استخراج رمز ارز باعث بروز نوسان برق می‌شود اظهار داشت: با توجه به تصمیمات وزارت نیرو برای مقابله با این موضوع استخراج کنندگان غیر مجاز در صورت شناسایی با آنها برخورد می‌شود و همچنین بهای برق مصرفی آنان با بالاترین قیمت محاسبه و با تعرفه نرخ صادراتی، پرداخت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: این هزینه در ماه‌های گرم دو برابر شده، و همچنین هزینه خسارت وارد شده به شبکه نیز محاسبه و در صورت تکرار، انشعاب مشترک نیز جمع‌آوری و مشترک متخلف به مراجع قضائی معرفی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه مقابله و مبارزه با استخراج رمز ارزهای غیر مجاز مشارکت شهروندان را نیاز دارد افزود: شهروندان می‌توانند در صورت حصول اطمینان از محل فعالیت استخراج کنندگان غیرمجاز رمز ارز (ماینر) گزارش موضوع را از طریق نشانی اینترنتی www.tavanir.org.ir/samat اعلام و ثبت کنند؛ و چنانچه صحیح باشد، فرد گزارش دهنده از پاداش نقدی تا ۵۰ میلیون تومان بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما