شناسهٔ خبر: 68015135 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی کامل مهران برای پذیرایی از زائران اربعین

فرماندار مهران گفت: همه امکانات در مرز مهران برای پذیرایی از زائران آماده‌ شده است.

صاحب‌خبر -

علی عباس شفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مهران، گفت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری کنگره بزرگ پیاده روی اربعین از مرز مهران، همه امکانات برای استقبال و میزبانی از زائران در این شهرستان فراهم است.

فرماندار مهران افزود: در این راستا با سازمان‌دهی و سامان‌دهی موکب‌ها و جانمایی آنها براساس برنامه‌ای که امسال توسط ستاد اربعین حسینی استان تنظیم شده است، موکب ها در روزهای آینده برپا خواهند شد.

شفیعی با بیان اینکه حدود 52 هزار مترمربع برای سایبان برای تسهیل و آرامش مراجعه کنندگان به مرز مهران ایجاد شده است، افزود: دپوی 15 میلیون آب معدنی در سردخانه‌ها و آماده‌سازی و دپو 120 هزار قالب یخ نیز برای استفاده زائران آماده شده است.

وی با اشاره به نصب مهپاش‌ها و جت‌فن‌ها در پایانه مرزی مهران گفت: همچنین در شرایطی که پیک جمعیت و تردد به بیش از 250 تا 300 هزار نفر برسد، 90 تا 120 گیت آماده برای ورود و خروج به مرز عراق وجود دارد.

فرماندار مهران با اشاره به آمادگی پارکینگ های شهرستان مهران برای ارائه خدمات رسانی به زائرانی که با خودرو شخصی به مهران سفر کرده اند، گفت: پایانه برکت، موکب و کمیته های مردمی نیز آماده پذیرایی و ارائه خدمات به زائران در مهران هستند.

انتهای پیام/180/

نظر شما