شناسهٔ خبر: 68015099 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

وزارت کار به محور تحولات اجتماعی در نظام اسلامی تبدیل شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه با راهبری و تدوین برنامه‌های عدالت بخش به محور تحولات اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه با راهبری و تدوین برنامه‌های عدالت بخش به محور تحولات اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سیدصولت مرتضوی در آئین افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان اظهار داشت: از ابتدای دولت مردمی تأکید شهید رئیسی اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی دل در گرو خوزستان داشت، گفت: ۸ سفر در کمتر از ۲ سال و نیم نشان از دغدغه ویژه ایشان برای حل مشکلات خوزستان داشت.

مرتضوی افزود: بیمارستان آبادان با مساحت بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و هزینه کرد بالغ بر هزار میلیارد تومان‌ پروژه‌ای ارزشمند برای تحقق عدالت اجتماعی در منطقه است.

وزیر کار تاکید کرد: در حوزه بهداشت و درمان پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان پررنگ است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در آستانه اربعین حسینی، ظرفیتی برای زائران کربلای معلی است، گفت: همه ظرفیت ها برای تسهیل تردد زوار امام حسین (ع) در اختیار قرار خواهد گرفت.

مرتضوی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در دولت مردمی با مدیریت راهبردی و انقلابی توانست از بحران کسری منابع خارج شود و امروزه پرداخت حقوق بازنشستگان بدون استقراض است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما