شناسهٔ خبر: 68014946 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مقایسه قیمت قفل هوشمند/ از ارزان تا گران

واقع مقایسه قیمت قفل هوشمند از ارزان تا گران به این دسته از متقاضیان کمک می‌کند تا به خرید محصول با کیفیت و با ماندگاری و دوام کافی، با قیمت مناسب دست بزنند.در این مطلب به ارائه مطالبی درباره قیمت قفل­‌های دیجیتال خواهیم پرداخت. پس اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید با ما همراه باشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از جهان اسمارت، بسیاری از افراد به دنبال ارتقای امنیت ساختمان خود با استفاده از قفل ­های دیجیتال و یا قفل هوشمند هستند و می‌خواهند بهترین این محصولات را برای ساختمان مد نظر خود انتخاب و خریداری کنند. این افراد باید پیش از خرید به نکات زیادی دقت داشته باشند و مواردی را در نظر بگیرند تا از خرید خود متضرر و پشیمان نشوند. یکی از مهمترین نکات برای این افراد توجه به قیمت قفل هوشمند است.

قیمت قفل هوشمند

پیش از اقدام به مقایسه قیمت قفل هوشمند از ارزان تا گران باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه قابل پرداخت برای این محصولات یک نرخ ثابت و قطعی نیست. پس نمی‌توان برای آن‌ها قیمت و هزینه دقیقی در نظر گرفت.

به همین دلیل و برای اینکه بتوانید قیمت قابل پرداخت برای قفل­های دیجیتال را محاسبه کنید باید به چند عامل مهم توجه داشته باشید. از جمله این عوامل می‌توان به طراحی ظاهری قفل، جنس، امکانات، برند و شرکت سازنده و.... اشاره کرد. در ادامه به شرح مختصر برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

نوع قفل

برای مقایسه قیمت قفل هوشمند و پیش از خرید این محصولات بهتر است در ابتدا به نوع قفل مورد نظر خود توجه داشته باشید. در حال حاضر این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. هر کدام از این محصولات از ویژگی‌های خاصی برخوردار شده‌اند و می‌توانند نیازهای ویژه‌ای را پاسخ دهند.

بنابراین شما می‌توانید بر اساس نوع نیازهای خود و اولویت‌هایی که در نظر دارید به خرید قفل دیجیتال با سیستم امنیتی دو مرحله‌ای، سیستم ضد سرقت و..... دست بزنید. با خرید هر کدام از انواع این محصولات قیمت‌های متفاوتی پرداخت خواهید کرد.

برای نمونه قفل‌های هوشمندی که با امکان سیستم امنیتی دو مرحله‌ای طراحی شده‌اند هزینه بالاتری نسبت به محصولاتی دارند که تنها به منظور محدود کردن رفت و آمد به داخل ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و ویژگی‌های پیشرفته امنیتی ندارند.

شرکت و کشور سازنده

از آنجایی که استفاده از قفل­های دیجیتال افزایش قابل توجهی پیدا کرده، کشورها و شرکت‌های مختلفی هم به طراحی و تولید آن‌ها اشتغال دارند. در حال حاضر کشورهایی مانند کره جنوبی، سوئد، ژاپن، چین و.... سازنده این قفل‌ها هستند.

در کشور ایران نیز شرکت‌هایی وجود دارند که انواع قفل دیجیتال را تولید کرده و روانه بازار مصرف می‌نمایند. قفل‌های هوشمند هر کدام از این شرکت‌ها و کشورها با قیمت‌های خاصی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند.

پس پیش از مقایسه قیمت قفل هوشمند و خرید محصول ارزان یا گران، به برند و شرکت سازنده آن هم توجه داشته باشید. برخی از شرکت‌ها در زمینه تولید قفل­های دیجیتال از سابقه و اعتبار بالاتری نسبت به سایرین برخوردار شده و محصولات مطمئن‌تری را تولید می‌کنند.

در حالت معمول قیمت قفل هوشمند در این برندها بالاتر است. به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت بالاتر یک قفل دیجیتال نشان دهنده کیفیت بالاتر محصول نسبت به قفل‌های مشابه نیست و ممکن است به عوامل و ویژگی‌های دیگری بستگی داشته باشد.

جنس و کیفیت ساخت

شرکت‌های سازنده مختلف برای تولید قفل­های دیجیتال از جنس‌ها و متریال‌های گوناگونی کمک می‌گیرند تا امنیت ساختمان‌ها را از طریق آن‌ها ارتقا دهند. بیشتر سازندگان این قفل‌ها را از جنس فلز و یا زینک می‌سازند.

با این حال ممکن است به قفل‌های هوشمندی هم برخورد داشته باشید که جنس بدنه آن‌ها پلاستیک است. اگر به دنبال خرید قفل هوشمند با قیمت ارزان‌تر هستید می‌توانید این محصولات را برای خرید در نظر بگیرید.

قفل‌هایی که بدنه آن‌ها با جنس فلز و زینک ساخته شده قیمت بالاتری دارند و بدنه آن‌ها از استحکام بیشتری برخوردار است.

مقایسه قیمت قفل هوشمند/ از ارزان تا گران

روش‌های باز کردن قفل

روش‌های بازگشایی قفل دیجیتال نیز در تعیین قیمت آن نقش موثر دارد. این محصولات با کمک کارت، مشخصه‌های بیومتریک مانند اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز و.... باز می‌شوند. برخی نیز به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که امکان بازگشایی آن‌ها به روش ترکیبی وجود دارد.

اگر به خرید این نوع قفل تمایل داشته باشید باید قیمت بیشتری پرداخت کنید. چراکه چند کاره بوده و می‌تواند ویژگی‌های دیگر قفل‌ها را در خود جمع کند. سایر قفل‌های هوشمند نیز می‌توانند نیازهای شما را به خوبی پاسخ دهند و امکان خرید آن‌ها با قیمت ارزان‌تر هم وجود دارد.

نصب قفل

شما می‌توانید مسئولیت نصب قفل دیجیتال را خودتان بر عهده گرفته و یا از شرکت سازنده درخواست کنید تا این عملیات را برایتان به سرانجام برسانند. حواستان باشد که نصب این قفل‌ها کار چندان ساده‌ای نبوده و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

به ویژه اگر از جمله افرادی هستید که در این زمینه تخصص و تجربه‌ای ندارند، بهتر است به این کار دست نزنید. اما در صورتی که مهارت کافی را دارید می‌توانید قفل دیجیتال را خودتان نصب نموده و در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید.

به این نکته هم دقت داشته باشید که نصب غیر صحیح و غیر اصولی قفل دیجیتال ممکن است امنیت مورد نظرتان را تامین نکند و یا شما را در طولانی مدت با هزینه‌های فراوانی روبرو کند.

مقایسه قیمت قفل هوشمند در جهان اسمارت

مقایسه قیمت قفل هوشمند از ارزان تا گران در جهان اسمارت به آدرس اینترنتی jahansmart.com  امکان‌پذیر است. چراکه این مجموعه سبد کاملی از محصولات هوشمند از جمله انواع قفل دیجیتال را برای مصرف کنندگان تدارک دیده است.

شرکت جهان اسمارت در حوزه فروش قفل هوشمند و هوشمندسازی ساختمان فعالیت دارد. محصولات این شرکت از ۲۰ برند معتبر جهانی خریداری شده و تنوع بالایی هم دارند. به همین دلیل شما می‌توانید در ابتدا به مقایسه کامل ویژگی‌ها و امکانات انواع قفل دیجیتال اقدام کنید.

سپس محصولی را برای خرید در نظر بگیرید که بیش از سایرین می‌تواند نیازهایتان را پاسخ دهد و قیمت و هزینه قابل پرداخت برای آن با بودجه‌ای که در اختیار دارید مطابقت می‌کند.

پیش از مقایسه قیمت قفل هوشمند در جهان اسمارت به برند سازنده و کشور مبدا برند دقت داشته و جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول و روش‌های باز کردن قفل را در نظر بگیرید. سپس قفل با قیمت مناسب و ویژگی‌های مد نظر خود را در سبد خریدتان جای دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما