شناسهٔ خبر: 68014783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

فرانسوی‌ها شکست در جام‌جهانی را فراموش نکرده‌اند؛ آرژانتینی‌ها همه‌ جا «هو» می‌شوند

تهران- ایرنا- بازیکنان آرژانتین در جریان دیدار یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک مقابل فرانسه، از سوی هواداران میزبان هو شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از یورونیوز، دیدار شب گذشته میان تیم‌های فوتبال فرانسه و آرژانتین با درگیری شدیدی به پایان رسید. فرانسه در این بازی، آرژانتین را یک بر صفر شکست داد تا به نوعی شکست در فینال جام‌جهانی را جبران کند.

رسوایی نژادپرستانه پس از پخش ویدیویی از بازیکنان آرژانتین در حال خواندن آهنگی توهین آمیز درباره بازیکنان فرانسوی - آفریقایی در ماه گذشته در جشن قهرمانی در کوپا آمریکا رخ داد و همین موضوع سبب شد تا روند بازی آنها برابر فرانسه داغ شود. شکست در فینال جام‌جهانی قطر مقابل آرژانتین نیز یکی از دلایلی است که فرانسوی‌ها اکنون در پاریس از ورزشکاران آرژانتینی انتقام می‌گیرند.

بازیکنان آرژانتین هنگامی که در مرحله یک چهارم نهایی وارد زمین شدند، مورد تمسخر گرفتند و هو شدند. پس از آن ورزشگاه آهنگی را پخش کرد تا صدای هو کردن هواداران بر روی سکو شنیده نشود. هرچند همزمان با پخش سرود ملی آرژانتین فریادها و سوت‌های هواداران شنیده شد و با شروع بازی هواداران این تیم را هو کردند. حتی جو بیرون ورزشگاه هم متشنج بود و هواداران هر دو کشور با یکدیگر درگیر شدند.

هرچند این اولین بار نبود که آرژانتینی‌ها هو شدند. پیش از این تیم هندبال آرژانتین نیز به هنگام ورود به زمین، مورد تمسخر قرار گرفت. حتی هفته گذشته بازیکنان راگبی آرژانتینی در مرحله چهارم نهایی در استادوفرانس هو شدند.

نظر شما