شناسهٔ خبر: 68014608 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توسعه تولید محتوای مکتوب و تراز از دستاوردهای نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت

دبیر اجرایی نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت از اختتامیه نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت خبر داد و گفت: معرفی آثار نویسندگان، توسعه تولید محتوای مکتوب، تعالی و ارتقای سطح کمی و کیفی تألیفات و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص به تولید محتوای تراز از اهداف محقق شده در این رویداد است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اختتامیه نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت در تاریخ ۱۷ مرداد در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت در موضوعات ازدواج و تشکیل خانواده، تحکیم و تعالی خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرزندآوری و افزایش جمعیت، آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و هویت زن برگزار شد و از میان ۱۸۰ اثر ارسال شده به دبیرخانه، ۱۰ اثر در موضوعات مختلف به عنوان اثر برتر و دو اثر به عنوان شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر اجرایی نخستین جایزه کتاب سال خانواده و جمعیت پیرامون اهداف محقق شده در این رویداد عنوان کرد: شناسایی و معرفی آثار نویسندگان و مؤلفان به مردم، توسعه تولید محتوای مکتوب، تعالی و ارتقای سطح کمی و کیفی تألیفات و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص به تولید محتوای تراز از اهداف محقق شده در این رویداد است.

لازم به ذکر است دبیرخانه دائمی جشنواره کتاب سال خانواده و جمعیت کشور در بنیاد ملی خانواده است و با همکاری ستاد ملی جمعیت، دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت، دانشگاه تهران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و آستان قدس رضوی برگزار می‌گردد.

نظر شما