شناسهٔ خبر: 68014318 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای پربیننده ترین نمایش کشور از ۱۳ مرداد در یاسوج 

در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود.  در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در یاسوج گفت: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «فصل شیدایی» که در استان های مختلف کشور با استقبال بی نظیری روبرو بوده از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد  با حضور ۳٠٠ هنرمند و هنرور در پارک مهرورزی شهر یاسوج به نمایش در می آید. 

وی افزود: با تلاش تیپ قهرمان ۴۸ سپاه فتح استان ۷٠ هزار متر مربع برای پوشش این برنامه ظرفیت سازی شده و ۱٠٠ هزار متر مکعب نیز خاکریزی شده است. 

مثنوی ابراز داشت: این برنامه بزرگ  ۱۳ تا ۲۶ مرداد ماه هر روزه از ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی شهر یاسوج اجرایی خواهد شد. 

جانشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد: این نمایش توسط موسسه فرهنگی رسانه ای اوج تولید و اجرا می شود و رسالت بوذری مجری برنامه پرطرفدار " برنامه محفل" اجرا و روایت این نمایش را به عهده دارد. 

وی افزود: در کنار اجرای این نمایش پرطرفدار، نمایشگاه فرهنگی دایر خواهد شد 

مثنوی بیان کرد: در راستای برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تاکنون ۲٠ اجلاسیه فاخر در سطح استان برگزار شده و بیش از چهار هزار و ۵٠٠ یادواره در محلات، مساجد و مناطق را داشتیم. 

وی افزود:  اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور مسئولین رده اول کشوری در یاسوج برگزار می شود. 

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵ هزار برنامه در قالب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است. 

مثنوی از برگزاری چند برنامه مهم تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایش «فصل شیدایی» و اجرای نمایشگاه فرهنگی از مهم ترین این برنامه ها خواهند بود. 

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما