شناسهٔ خبر: 68012802 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سایبان ماشین چیست؟ + کاربرد و مزایا

اگر نگاهی به ساختمان هایی مانند کارخانه ها، ادارات و ... بندازید، خواهید دید که چنین مشکلی بیشتر به چشم میاید. افرادی که دارای وسایل نقلیه هستند، احتمالا در فصل گرما و به هنگام نشستن در جو گرم داخل اتوموبیل، دست کم چند دقیقه ای را با وضعیت سخت رانندگی خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

سایبان ماشین چیست

سایبان ماشین همانطور که از نامش پیداست، به منظور سایه افکنی روی ماشین استفاده می شود. همانطور که می دانید امروزه در شهر های مختلف، جمعیت افزایش چشمگیری داشته و به دنبال آن استفاده از وسایل نقلیه هم گسترش یافته است. به همین دلیل در بسیاری از موارد، افراد مشکل  تامین پارکنیگ برای خودروی خود دارند.

همچنین این اتفاق برای اتوموبیل هم آسیب های بسیاری را خواهد داشت. در ادامه درباره سایبان ماشین بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

سایبان خودرو چه کاربردی دارد؟

سایبان خودرو از مهم ترین کاربردهایی که می توان درباره سایبان خودرو ذکر کرد، ایجاد فضایی خنک و دارای سایه برای اتوموبیل است. طوری که آرامش خیال شما به خوبی محقق شود. همچنین درصورتی که سایبان خودرو را بنا کنید، خواهید دید که روزهای گرم تابستان، انرژی مصرفی خودروی شما کاهش خواهد یافت. می توانید این محصول را با رنگ ها و مدل های مختلف بکار بگیرید. در این صورت علاوه بر ایجاد سایه ای برای خودرو، زیبایی را هم به محیط خواهید بخشید.

همانطور که گفتیم استفاده از سایبان ماشین تنها محدود به فصل تابستان نیست. بلکه برای استفاده در زمستان هم ایده خوبی است. طوری که مانع از برخورد برف و باران شدید به خودرو می شود. یادتان نرود که برای خرید سایبانی بادوام و باکیفیت، باید به سراغ سازنده ای بروید که از بهترین متریال اولیه استفاده می کند.

 

استفاده از سایبان خودرو در فصول مختلف

همانطور که گفتیم استفاده از سایبان ماشین مانع از گرم شدن بیش از اندازه محیط داخلی خودرو می شود. اما این محصول برای فصول سرد هم دارای کاربرد است. همانطور که می دانید در این فصل اتوموبیل در معرض یخ زدگی به دنبال بارش برف و باران است. این را هم اضافه کنیم که ممکن است اتوموبیل در معرض فضولات پرندگان و کثیفی های شیره درختان و ... قرار بگیرد. این موارد برای رنگ خودرو عواقب بسیاری را به همراه خواهند داشت.

یکی از مزایای سایبان خودرو، این است که طراحی آن درست متناسب ابعاد خودرو صورت می گیرد. می توانید این سازه را درست مطابق فضایی که دراختیار دارید و همچنین فرم دلخواهتان تحویل بگیرید. بعد از این کار نوبت به آن می رسد که به سراغ یک شرکت مهندسی بروید. درصورتی که ابعاد و فرم مدنظر را به شرکت سازنده بدهید، خواهید دید که محصول مدنظر شما را تحویل شما خواهند داد.

مناسب ترین سایبان ماشین

سایبان ماشین چیست؟ + کاربرد و مزایا

انتخاب سایبان خودرو، آن هم درست مطابق خودرویی که دراختیار دارید، اهمیت زیادی دارد. اولین نکته ای که در این مسیر باید درنظر داشته باشید، انتخاب جنس مناسب سایبان است. همچنین باید مشخص کنید که سایز مناسب سایبان چقدر بوده و چه هزینه ای برای آن می خواهید پرداخت کنید. نیازی به توضیح نیست که هرچه در تعیین متریال و ابعاد سایبان دقت زیادی به خرج بدهید، دوام سایبان شما بالاتر خواهد بود.

سایبان ماشین چه مزایایی دارد؟

مهم ترین مزایایی که در وصف استفاده از سایبان ماشین می توان ذکر کرد، به شرح زیرند:

  • ممانعت از افزایش دمای داخل ماشین به کمک استفاده از سایبان ماشین
  • جلوگیری از تولید گازهای سمی که به دنبال برخورد نور با ماشین تولید می شوند.
  • سایبان ماشین به خوبی خودرو را دربرابر اسیب های ناشی از اشعه خورشید محافظت می کند.
  • ممانعت از برخورد فضولات پرندگان و یا شیره درختان و کثیف شدن ماشین به دنبال آن
  • مصون داشتن خودرو دربرابر عواملی مانند باران های اسیدی، صاعقه، تگرگ و ...

قیمت سایبان ماشین

سایبان ماشین چیست؟ + کاربرد و مزایا

افراد برای خرید سایبان ماشین به فاکتور های مختلفی توجه دارند و یکی از این موارد، قیمت آن است. نمی توان به طور کلی قیمت مشخصی را برای این محصول عنوان کرد. چرا که چندین فاکتور روی تعیین قیمت این محصول نقش دارند. اوّلین فاکتور، متریال بکار رفته و جنس سایبان است. بدیهی است که هرچه متریال باکیفیت تری برای تولید سایبان استفاده شوند، قیمت محصول بالاتر خواهد رفت. همچنین ابعاد محصول هم در این باره موثر است.

استفاده از محصول با ابعاد بالا، معنایش انجام کار بیشتر و البته استفاده از مقدار بالای متریال است. به بیان بهتر، بین قیمت محصول و ابعاد آن ارتباط مستقیم وجود دارد. اما مهم تر از مواردی که تا به اینجا ذکر کردیم، تجهیزات بکاررفته در سایبان خودرو هم در تعیین قیمت آن نقش دارند. برخی عوامل دیگر هم ممکن است روی هزینه های مربوط به خرید این محصول نقش داشته باشند. برای نمونه می توان به هزینه های مربوط به حمل و نقل، نصب و ... اشاره کرد.

اما این را بدانید که در مسیر خرید سایبان ماشین ، هیچ گاه کیفیت را قربانی ارزانی نکنید. سایبان های بی کیفیت، قطعا بعد از کمی استفاده عملکرد خوب خود را از دست داده و راه را برای آسیب های مختلف باز می کنند. اما این قاعده به هیچ وجه درباره سایبان های باکیفیت صادق نیست. طوری که تنها یکبار برای آن ها هزینه می کنید و تا مدت ها از آن استفاده می کنید.

سخن پایانی

در این مطلب توضیحات کاملی درباره سایبان خودرو به شما ارائه کردیم. خودرو از دارایی های مهم هر فرد است و حفظ آن، بویژه در دورانی که قیمت خودرو بسیار رو به افزایش است، اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل برای جلوگیری از انواع آسیب هایی که ممکن است به خودرو وارد شوند، اندیشیدن برخی تمهیدات اهمیت خاصی دارد. سایبان خودرو یک گزینه مناسب در این باره بوده و به همین دلیل باید نمونه ای باکیفیت از آن را برای خانه تهیه کرد. درباره نکات خرید این محصول و البته مزایایی که این محصول داراست، نیز توضیحات کافی خدمت شما داده شد. اکنون نوبت شماست که تجریبات خود درباره استفاده از سایبان خودرو را بنویسید. امیدواریم این مطلب، برای شما مفید بوده باشد. از اینکه تا پایان ما را همراهی کردید، از شما عزیزان همراه ممنون و سپاسگزاریم.

منبع: سایبان ماشین مهرگستر

پایان رپرتاژ آگهی

نظر شما