شناسهٔ خبر: 68011210 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

کشف ۲۵ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری متهمی که اقدام به قاچاق و فروش مواد مخدر در پایتخت می‌کرد، خبر داد و گفت: با تلاش ماموران از مخفیگاه متهم ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین باباپور گفت: با انجام رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های صورت گرفته توسط ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از سوداگران مرگ در پایتخت اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر می‌کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به دنبال این موضوع ماموران اطلاعاتی و عملیاتی پایگاه ششم با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات جنوب غرب پایتخت شناسایی کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت بیان داشت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری وی صادر شد. در ادامه تیم‌های عملیاتی این پلیس ضمن هماهنگی قضائی پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۲۵ کیلوگرم مواد تریاک کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد:متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شد.

سرهنگ باباپور در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ، گزارشات خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما