شناسهٔ خبر: 68011113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی:

یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در قزوین برگزار می‌شود

مهسا گنجه‌فرد

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: هم‌زمان با سالروز شهادت شهید بابایی و شهید حسین لشگری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه که شنبه ۱۳ مرداد در سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مطالبه‌گری و روشنگری از وظایف خبرنگاران است، جامعه خبری می‌تواند در جهاد تبیین روشنگر و مثمرالثمر باشد چراکه دشمن امروزه تلاش می‌کند جای شهید و شاهد و ظالم و مظلوم را عوض کند بنابراین نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد تا جهاد تبیین به‌درستی انجام شود.

وی گفت: قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی در طول دوران دفاع مقدس با تقدیم ۲ هزار و ۹۵۰ شهید و استان قزوین با تقدیم ۹۷۷ شهید در نیروی زمینی، هوایی، دریایی، پدافند هوایی و ارگان‌های ارتش نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس ایفا کرده است بنابراین همزمان با سالروز شهادت شهید بابایی و شهید حسین لشگری یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی روز دوشنبه ۱۵ مرداد در گلزار شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: تاکنون با ۷۶۰ خانواده شهدای ارتش دیدار کرده‌ایم و در حاشیه یادواره شهدا نیز رزمایش دیدار با سایر خانواده‌های شهدای ارتش را انجام خواهیم داد، برای این بازدیدها و تقدیم هدایا به این ‌خانواده‌ها بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین هم‌زمان با این یادواره با هماهنگی کمیته امداد روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ رزمایش توزیع جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در قزوین انجام خواهد شد و در این رزمایش ۷۰ سری جهیزیه که شامل ۵ قلم عمده است توزیع می‌شود.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۱ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی‌ شده است که این طرح‌ها شامل طرح تشویقی، حمایتی و فعالیت‌های نظامی است، در قالب این طرح ۶ تا ۸ جلد کتاب که زندگی‌نامه شهدای ارتش است در حال چاپ شدن است و در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما