شناسهٔ خبر: 68009814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جایگاه برترین بدمینتون‌بازان پسر کشور در شاهرود مشخص شد

شاهرود - ایرنا - رییس هیات بدمینتون شاهرود گفت: رقابت‌های یک‌نفره و دونفره رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان پسر در شاهرود پایان یافت و جایگاه برترین‌ها مشخص شد.

صاحب‌خبر -

تهمینه رییسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۸۰ بدمینتون باز از سراسر کشور به میزبانی شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های تعیین جایگاه(رنکینگ) در ۲ رده سنی زیر ۱۳ و ۱۵ سال از نهم مرداد آغاز شد، ابراز کرد: فدراسیون بدمینتون کشور هرساله برای تعیین جایگاه‌ نونهالان، نوجوانان، جوانان و برترین‌ها، رقابت‌هایی برگزار می‌کند تا از آنها برای انتخابی تیم ملی و اردوها دعوت شود.

رییس هیات بدمینتون شاهرود ادامه داد: در رده سنی زیر ۱۳ سال یک‌نفره محمدیاسین جوینی و برسام احمدی از خراسان‌شمالی رتبه اول و دوم، آریا اصغرپور از مازندران و علی اصغرشوروزی از خراسان‌رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی به رده‌بندی رقابت‌های ۲ نفره زیر ۱۳ سال اشاره کرد و گفت: برسام احمدی و محمدیاسین جوینی از خراسان‌شمالی قهرمان شدند، مهیار شیردل و امیرمحمد اردکانی از خراسان‌شمالی رتبه دوم، امیررضا قایدی از بوشهر، آریا اصغرنژاد از مازندران، کیان جهان‌نوش و حسین بختیاری از خراسان رضوی رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

جایگاه برترین بدمینتون‌بازان پسر کشور در شاهرود مشخص شد

این مسوول با بیان اینکه رده‌بندی زیر ۱۵ سال نیز مشخص شد، اظهار کرد: در رقابت‌های یک‌نفره امیرعلی حاتمی از تهران قهرمان شد و امیرحسین بهجتی اردکانی از یزد به مقام دوم، متین خوجوی و کوروش علیزاده از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک رسیدند.

وی به برترین‌های رقابت دونفره اشاره کرد و افزود: متین خوجوی و کوروش علیزاده از خراسان‌رضوی مقام نخست، امیرحسین بهجتی اردکانی و حسین فتاحی اردکانی از یزد مقام دوم، ماهان مرادی و رادین بهمنی از زنجان و ارسان مسلمی‌مقدم و آراد متی‌پور از کردستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی با اشاره به حضور و قضاوت ۲۴ داور در این رقابت‌ها، اظهار کرد: ناظر فدراسیون، سرداور و مسوول مسابقات رقابت‌ها را رصد و پیگیری کردند.

رییس هیات بدمینتون شاهرود ادامه داد: از استان سمنان ۱۲ بازیکن در این مسابقات حضور داشتند که هشت نفر از آنها شاهرودی و چهار نفر سمنانی بودند. مراسم اختتامیه و اهدای مدال با حضور مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار شد.

رقابت‌های تعیین جایگاه جوانان دختر بدمینتون‌ کشور نیز آذر ۱۴۰۲ در شاهرود برگزار شده بود.

به گزارش ایرنا، ۳۵۰ نفر آقا و خانم بدمینتون‌باز در شهرستان شاهرود واقع در شرق استان سمنان فعالیت دارند.

نظر شما