شناسهٔ خبر: 68009633 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بیانیه «راهپیمایی روز جهانی خشم در حمایت از غزه و اسرای فلسطینی»

حمید محمدطاهری

دست‌اندرکاران برگزاری «راهپیمایی‌های روز جهانی خشم در حمایت از غزه و همبستگی با اسرای فلسطینی» در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در بیانیه‌ای با عنوان «راهپیمایی‌های روز جهانی خشم در حمایت از غزه و همبستگی با اسرای فلسطینی» آمده است: جنایات و تخلفاتی را که اسرا در زندان‌های دشمن صهیونیستی با آن مواجه هستند به شدیدترین الفاظ محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه تاکید شد: ما همبستگی کامل خود را با اسرا اعلام می‌کنیم و بر ادامه پیگیری خود برای نجات آنها و سرنگونی این رژیم وحشی جنایتکار تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما بر ادامه راه جهاد در راه خدا تاکید می‌کنیم زیرا این تنها راه حل امت برای مقابله با دشمن جنایتکار تا زمان نابودی آن است.

در این بیانیه با اشاره به عادی سازی روابط میان برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی نیز اضافه شده است: ما شکست اکثر دولت‌های عربی و اسلامی را محکوم از مردم و آزادگان می‌خواهیم از ملت فلسطین و اسیرانشان حمایت کنند. ما همچنین از رژیم‌هایی که اعضای گروه‌های مقاومت را زندانی کرده‌اند می‌خواهیم آنها را آزاد کنند و با رژیم اشغالگر در جنایاتش شریک نشوند.

این بیانیه هم‌چنین می‌افزاید: ما خواهان افشای هویت رژیم جنایتکار صهیونیست و عناوین دروغینی هستیم که غرب با ادعای حفظ حقوق بشر و اسرا آنها را تکرار می‌کند.

شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پیش از شهادت با اشاره به تداوم حمایت‌های بی‌حد و حصر آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها و سکوت و ناتوانی بین‌المللی مقابل این جنایات، از ملت فلسطین، اعراب، مسلمانان و همه آزادگان جهان خواسته بود امروز سوم اوت را روز حمایت از غزه و اسرای فلسطینی نامگذاری کنند.

پس از شهادت اسماعیل هنیه نیز جنبش حماس و جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین در نشستی مشترک با تاکید بر اینکه مقاومت یک گزینه استراتژیک برای آزادسازی فلسطین است، بار دیگر از همه آزادگان خواستند تا همانطور که شهید اسماعیل هنیه گفته بود، روز سوم اوت را روز حمایت از مردم و اسرای فلسطینی قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما