شناسهٔ خبر: 68009470 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جنایات صهیونیست‌ها احساسات آزادگان جهان را به خروش آورده است

رئیس جامعه المصطفی(ص) گفت: برانگیخته شدن افکار عمومی در دنیا علیه رژیم اسرائیل ناشی از جنایات اسرائیل و نسل‌کشی این رژیم است نه فعالیت مراکز اسلامی، لذا متهم کردن مراکز اسلامی نشانه استیصال این رژیم و حامیان او است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی؛ رئیس جامعه المصطفی با اشاره به اقدام نسنجیده و ضد حقوق بشری دولت آلمان در تعطیل کردن مرکز اسلامی هامبورگ گفت: مرکز اسلامی هامبورگ سابقه  ۷۰ ساله دارد و خیلی مایه تعجب است که دولت آلمان چنین مرکزی را که در این هفت دهه رویه و منش خود را نشان داده است و هیچ سابقه سوء و منفی هم در کارنامه خود ندارد تعطیل می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه اسلامی جز توسعه معنویت، اخلاق و صلح فعالیتی نداشته است، تصریح کرد: این مرکز قبل از انقلاب اسلامی از سوی آیت‌الله العظمی بروجردی تاسیس شد و در طول این هفت دهه فعالیت‌های دینی، برپایی نماز جماعت و مجالس دینی و آموزش احکام دین به مسلمانان را بر دوش داشته است و در جایی که شعار آزادی بیان و مذهب می‌دهند چنین برخوردهایی مایه تعجب است.

عباسی ادامه داد: در شرایط کنونی با توجه به اینکه افکار عمومی جهانی علیه رژیم صهیونیستی برانگیخته شده است و حتی در آمریکا و کشورهای غربی شاهد برپایی تظاهرات وسیع علیه این رژیم سفاک و خونریز هستیم دنبال یکسری حاشیه‌سازی‌ها و متهم‌کردن دیگران رفته‌اند و این اتهام را می‌زنند که برخورد بخشی از مردم در اروپا محصول فعالیت مراکز اسلامی است.

رئیس جامعه المصطفی اظهار کرد: این در حالی است که برانگیخته شدن افکار عمومی در دنیا ناشی از جنایات اسرائیل و نسل‌کشی این رژیم است؛ جنایات بی‌سابقه‌ای که احساسات انسان‌های آزاده را به جوش آورده است و طبیعتا هر انسانی هم وظیفه دارد در برابر آن واکنش نشان دهد ولی واقعا این مراکز فرهنگی دخالتی در این امور ندارند و اینکه این مراکز را متهم کرده‌اند نشانه استیصال آنهاست.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: دولت آلمان خواسته یا ناخواسته فریب رژیم صهیونیستی را خورده است و این کار خطای بزرگی است که بازتاب‌های منفی برای این دولت دارد و نشانگر آن است که مدعیان آزادی بیان و مذهب وقتی پای منافعشان در خطر باشد همه این شعارها را قربانی می‌کنند.

نظر شما