شناسهٔ خبر: 68009448 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد - اکونیوز

اقتصاد ایران: مشهد- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احسان عظیمی راد صبح شنبه در آستانه روز خبرنگار طی بازدیدی از خبرگزاری مهر اظهار کرد: خبرنگار و رسانه جایگاه ویژه و مهمی در کشور دارند و در عصر حاضر، رسانه به مثابه شمشیر دولبه است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر اخلاق حرفه‌ای در کار رسانه مدنظر قرار گیرد، اثرگذاری بالایی خواهد داشت، افزود: اکثریت مردم در فضای مجازی سیر می‌کنند و اگر اصحاب رسانه به درستی عمل کنند برکات خوبی دارد و در مقابل اگر اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکنند نتیجه منفی در پی دارد.

وی با اشاره به نقش هدایتگری رسانه، خطاب به اصحاب قلم گفت: رسالت شما سنگین است و درک می‌کنیم و توفیق روز افزون را مسالت داریم.

عظیمی راد نقش رسانه در افزایش سطح امید در جامعه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: مردم از پیشرفت‌های نظام اطلاعی ندارد؛ از این رو باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با کمک رسانه به گوش جامعه برسانیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی حضور مسوولان و صداقت رفتاری و عملی را نیز مهم‌ترین عامل در افزایش اعتماد جامعه عنوان کرد و افزود: اولویت‌های اصلی کشور باید دغدغه مسئولین باشد و توسط رسانه منعکس شود.

وی اقتصاد را اولویت اول کشور عنوان کرد و گفت: مسوولان در این حوزه باید تلاش کنند تا امید در جامعه افزایش پیدا کند و رسانه بازتاب آن را درج کند.

عظیمی راد بیان کرد: خبرگزاری مهر، خبرگزاری ریشه دار و جهادی است و در خط مقدم جنگ رسانه‌ای قرار دارد و امید است به همین شکل مؤثر عمل کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشهد الرضا یک کلان شهر بزرگ است، افزود: مشهد قلب تپنده ایران و جهان اسلام است. خراسان رضوی دومین استان بزرگ بعد از تهران است و ظرفیت‌های بسیاری در آن وجود دارد.

وی گفت: علیرغم اینکه مشکل نان و آب مهم است، اما به برکت وجود مقدس امام رضا (ع) و عنایت اهل بیت (ع) بحران در این شهر وجود ندارد.

عظیمی راد بیان کرد: مجمع نمایندگان استان در گذشته به طور جدی فعال نبوده است اما در حال حاضر به لحاظ ساختاری و شکلی فعال شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به پیگیری هر چه بیشتر معضلات مشهد اشاره کرد و گفت: در شهر مشهد بین نمایندگان وحدت رویه وجود دارد. بحران آب و اتباع از مسائل کلان شهر هستند که باید در اولویت قرار گیرند.

وی ابراز کرد: چون بیشترین حجم توجه نمایندگان به مشهد است و به کلات توجه نشده است؛ از این نظر کلات مظلوم تر از مشهد است و خبر امیدوار کننده این است که در کلات اقدامات خوبی صورت گرفته است.

عظیمی راد گفت: در خصوص مسائل و مشکلات مشهد و کلات، اعتبارات خوبی گرفتیم و بخشی نقد شده است و تلاش خود من و نمایندگان بر این است که شهر امام رضا (ع) نمایندگان خوب و شایسته داشته باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خراسان رضوی، گره گشایی در حوزه کشاورزی و مجموعه سوخت صورت گرفته و مشکل فروش جوی کشاورزان با پیگیری وزیر برطرف شد. اخیراً در جلسه‌ای که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، مسائل و مشکلات مشهد پیگیری شد.

وی اظهار کرد: ما برای حل مشکلات مردم مشهد باید بجنگیم و جنگ به معنای تلاش مستمر و پیگیری است.

برچسب‌ها:

نظر شما