شناسهٔ خبر: 68008931 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان خبر داد

تعمیر کولر ۳۰ اتوبوس شهر اصفهان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: از ۸۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح این کلان‌شهر، ۳۰ اتوبوس به‌دلیل خرابی‌های مکرر از خطوط خارج شده است تا پس از انجام تعمیرات لازم روی کولر آن‌ها، به خطوط بازگردد.

صاحب‌خبر -

داوود بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از مجموع ۸۴۰ دستگاه اتوبوس، مدل ۱۵۰ اتوبوس بین سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ است که سیستم سرمایشی ندارد.

وی افزود: در دوره‌های قبل پیگیری‌هایی برای تجهیز این اتوبوس‌ها به سیستم سرمایش انجام شده است، اما به‌تازگی مکاتبه‌ای توسط معاون برنامه‌ریزی شهردار اصفهان با شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شد تا شرکت‌های دانش‌بنیان راهکارها و ایده‌های خود را برای تجهیز این اتوبوس‌ها ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: از ۸۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح این کلان‌شهر، ۳۰ اتوبوس به‌دلیل خرابی‌های مکرر از خطوط خارج شده است تا پس از انجام تعمیرات لازم روی کولر آن‌ها، به خطوط بازگردد.

بحیرایی گفت: در حال حاضر وضعیت گرمای هوا به‌گونه‌ای است که حتماً باید کولر اتوبوس روشن باشد، بنابراین درخواست می‌کنیم شهروندانی که برای حمل‌ونقل درون شهری خود از اتوبوس استفاده می‌کنند، در صورت مشاهده هرگونه مشکل، کد اتوبوس را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند تا پس از بررسی پیام‌ها و انجام هماهنگی با معاونت فنی سازمان اتوبوسرانی، رفع مشکل توسط واحد تعمیر سیار در اسرع زمان انجام شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی حدود ۹۵ دستگاه اتوبوس مجهز به کولر در اختیار دارد، ادامه داد: گاهی اتوبوس‌های بخش دولتی هنگام سرویس‌دهی به مسافران در خطوط، دچار نقص فنی یا کولر آن‌ها خراب می‌شود که بی‌شک بعد از بازگشت این اتوبوس‌ها به توقف‌گاه، اکیپ تعمیر کولر به‌طور ضربتی اقدام به تعمیر آن‌ها می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها در شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها حدود ۲۴ دقیقه است و سرویس‌دهی به‌موقع انجام می‌شود.

نظر شما