شناسهٔ خبر: 68008445 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

وزیر خارجه عمان در گفت‌وگو با خالد مشعل بر حمایت از فلسطین تاکید کرد

سپیده حسینی

وزیر خارجه عمان در گفتگو با خالد مشعل با اشاره به نقش بزرگی که شهید اسماعیل هنیه در مبارزه برای حقوق ملت فلسطین و مساله عادلانه آنها ایفا کرد، تاکید کرد که این ترور میانجیگری‌ها و فرصت‌های برقراری صلح را از بین برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان در تماس تلفنی با خالد مشعل، از رهبران حماس، ضمن عرض تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی این جنبش و ابراز همدردی در این خصوص، بر موضع‌گیری ثابت مسقط در حمایت از مساله فلسطین تاکید کرد.

وزارت خارجه عمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که البوسعیدی در گفتگو با خالد مشعل بر لزوم استمرار تلاش‌های گسترده برای برقراری صلح عادلانه و فراگیری که ضامن حقوق فلسطینی‌ها از جمله تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی باشد، تاکید کرد.

به گزارش خلیج آنلاین، وزیر خارجه عمان در ادامه نیز نقش بزرگ هنیه در مبارزه برای حقوق ملت فلسطین و دفاع از مساله عادلانه آنها را یادآور شد و تاکید کرد، این ترور شرم‌آور، میانجیگری‌ها و تلاش‌هایی را که طرف‌های موثر منطقه برای برقراری صلح انجام دادند و طی آنها حماس آمادگی خود برای توافق آتش‌بس اعلام کرد، از بین برد.

خالد مشعل نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن تشکر از ابراز همدردی کشور عمان، موضعگیری این کشور در حمایت و پشتیبانی از مساله عادلانه فلسطین را ستود.

انتهای پیام

نظر شما