شناسهٔ خبر: 68008124 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نظرسنجی صندوق بازنشستگی فولاد پیرامون درمان بازنشستگان/ رضایت ۹۱ درصدی

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت شسبد، بیش از ۹۱ درصد مراجعین درمانگاه شسبد تهران از خدمات ارائه شده در سه ماهه نخست سال جاری ابراز رضایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی فولاد از بازنشستگان این صندوق پیرامون خدمات درمانگاهی آن نظرسنجی به عمل آورده که رضایت ۹۱ درصدی را نشان می‌دهد. 

طبق اعلام شرکت شسبد (شرکت سلامت بهداشت درمان صنعت و معدن نوین متعلق به صندوق فولاد)، برخورد مناسب و دقت در انجام کار و سرویس دهی مناسب به بیماران در بخش اورژانس، برخورد مناسب پزشکان و کارکنان بخش قلب و گوارش، رضایت از بخش صدور دفترچه و بایگانی از جمله مهم‌ترین دلایل رضایتمندی مراجعین عنوان شده است. 

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط شرکت شسبد، بیش از ۹۱ درصد مراجعین درمانگاه شسبد تهران از خدمات ارائه شده در سه ماهه نخست سال جاری ابراز رضایت کردند. بیشتر مراجعین این درمانگاه بازنشستگان فولاد هستند. 

طبق اعلام شرکت شسبد، برخورد مناسب و دقت در انجام کار و سرویس دهی مناسب به بیماران در بخش اورژانس، برخورد مناسب پزشکان و کارکنان بخش قلب و گوارش، رضایت از بخش صدور دفترچه و بایگانی از جمله مهم‌ترین دلایل رضایتمندی مراجعین عنوان شده است. 

بر اساس این نظرسنجی، رادیولوژی، خدمات ارائه شده آزمایشگاه، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، داخلی و چشم و دندانپزشکی و همچنین پذیرش و صندوق رضایت مراجعین را به میزان زیادی جلب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما