شناسهٔ خبر: 68008012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

معرفی انواع لایت باکس فضای باز

به دنبال راهی برای جلب توجه بیشتر برند خود هستید؟ یک لایت باکس فضای باز در جلب توجه به یک پیام، لوگو یا علامت برای یک کسب و کار موثر است. از یک فاسیا یا ستون بیرونی، لایت باکس ‌ها فورا توجه را به خود جلب کنند، به ‌ویژه زمانی که در منطقه ‌ای با ترافیک زیاد قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به دنبال راهی برای جلب توجه بیشتر برند خود هستید؟ یک لایت باکس فضای باز در جلب توجه به یک پیام، لوگو یا علامت برای یک کسب و کار موثر است. از یک فاسیا یا ستون بیرونی، لایت باکس ‌ها فورا توجه را به خود جلب کنند، به ‌ویژه زمانی که در منطقه ‌ای با ترافیک زیاد قرار بگیرند.

لایت باکس ها از مواد مختلفی مانند آلومینیوم و اکریلیک ساخته می شوند. همچنین بسته به جایی که علامت قرار است در آن قرار گیرد، تصاویر دیجیتال بر روی یک صفحه جلویی، یک طرفه یا دو طرفه، اکریلیک یا فلکس عقیق چاپ می شوند. برای یادگیری هر آنچه در مورد لایت باکس های فضای باز باید بدانید، ادامه مطلب را بخوانید.

لایت باکس فضای باز چگونه است؟

لایت باکس به نمونه ای از تابلو تبلیغاتی اطلاق می گردد که علاوه بر جنبه تبلیغاتی، جنبه دکوراتیو نیز دارند. زیرا این نوع محصول تبلیغاتی طراحی ویژه و زیبایی دارند که باعث می شود تا هر فردی برای لحظاتی جذب آنها بشود.

لایت باکس های فضای باز برای انتقال نور از طریق فیلم برای حداکثر روشنایی تصویر، کنتراست و اشباع رنگ طراحی می شوند. در اصل، یک لایت باکس مانند یک تابلوی بزرگ و روشن است.
همچنین لایت باکس ها یک ابزار ارتباط بصری فوق العاده موثر برای استفاده در فضاهای خرده فروشی و همچنین یک راه حل روشنایی شیک و کم مصرف برای طیف وسیعی از محیط های داخلی هستند.

در واقع لایت‌باکس‌ها از فناوری ‌های LED برای روشن ‌کردن گرافیک‌ های پارچه‌ای یا پانل سفت و سخت استفاده می‌کنند که در قاب‌ های بیرونی قرار گرفته‌ اند.

آن ها تا نمایشگرهای بصری هیجان‌ انگیزی را ایجاد می کنند که فورا قابل مشاهده هستند، حتی زمانی که در فضاهایی با سطوح کم نور محیط استفاده می‌شوند.

ویژگی های لایت باکس فضای خارجی

برخی از ویژگی های لایت باکس فضای باز عبارتند از:

به روز رسانی گرافیک

لایت باکس های فضای باز معمولا برای جایگزینی مکرر گرافیک (مانند پیام های تبلیغاتی ماهانه یا فصلی) طراحی می شوند. بنابراین روشی سریع برای باز کردن و دسترسی به گرافیک بدون ابزار ارائه می دهد.

مواد

لایت باکس ها معمولا از آلومینیوم اکسترود شده ساخته می شوند. آلومینیوم عموما از نظر استحکام و ظرافت «ملایم‌تر» در نظر گرفته می‌شود، اما سایر مواد اغلب برای تابلوهای الکتریکی بزرگ‌تر مقرون به صرفه‌تر هستند.

امنیت گرافیکی

لایت باکس‌ها معمولا فیلم با نور پس‌زمینه را به‌طور آزاد (بدون چسب) بین دو لنز قرار می‌دهند تا در زمانی که تصویر نیاز به به‌روزرسانی دارد، بدون هدر رفتن لنز، آن را جدا کنید. این از طریق ترکیبی از لبه های برگردان، قاب های کشویی، قاب های محکم یا درهای لولایی به دست می آید.

فاصله دید

لایت باکس ها بیشتر برای مشاهده از نزدیک در نظر گرفته می شوند تا علائم الکتریکی. از این رو مبنایی برای ظرافت بهبود یافته است.

سادگی

لایت باکس ها تقریبا همیشه مستطیل شکل و پیام رسان هر اثر هنری یا برندی هستند. این امر تولید انبوه را امکان پذیر می کند.

عوامل موثر در مقاومت تابلوهای لایت باکس فضای باز

انتخاب متریال مناسب تا حد زیادی به افزایش مقاومت تابلوهای لایت باکس کمک می کند. اما گاهی اوقات این کافی نیست و باید موارد دیگر را نیز در نظر گرفت.

عوامل زیر ماندگاری لایت باکس را افزایش می دهند:

• سایبان‌هایی را روی تابلوهای خود نصب کنید تا از نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش محافظت شود.
• سعی کنید تابلوها را در نقاطی که کمتر در معرض دید قرار دارند، نصب کنید. به عنوان مثال، آن را در جایی نصب کنید که بخشی از روز در سایه باشد.
• سعی کنید در مکانی نصب کنید که کمتر در معرض باد و باران قرار گیرد تا آسیب پذیری کمتری داشته باشد.
• یکی از گزینه ها برای بالابردن مقاومت لایت باکس های فضای باز نصب سیستم های خنک کننده برای تابلوها است.
• از شرکتی که لایت باکس را سفارش می دهید در مورد تعمیرات احتمالی و محافظتی که از محصولات اعمال می کنند، بپرسید.
• همچنین از آن ها در مورد جوهر مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بپرسید .

لایت باکس های فضای باز از چه جنسی هستند؟

در زیر تعدادی از مواد مناسب برای لایت باکس فضای باز آورده شده است:

آلومینیوم

از بین تمام مواد مورد استفاده برای تابلوسازی، این ماده محبوب‌ترین است. این ماده اغلب با گزینه‌های دیگری مانند اکریلیک هنگام ساخت محصولاتی مانند حروف کانال ترکیب می‌شود.

اکریلیک

یکی دیگر از رقبای برتر برای مصالح تابلو، اکریلیک است. این ماده توسط سازندگان از مونومر متیل متاکریلات ساخته می‌شود و گاهی اوقات پلکسی گلاس نیز نامیده می‌شود.

دیباند

این ماده منحصربه‌فرد یک کامپوزیت آلومینیومی است. تولیدکنندگان آن را با یک هسته پلی اتیلن پلاستیکی تولید می‌کنند که آن را بین دو ورقه آلومینیومی قرار می‌دهند. به لطف این ترکیب، این تابلو بسیار قوی هستند. بنابراین آن‌ها یک گزینه فوق‌العاده برای استفاده در فضای باز به شمار می‌روند.

آلومالیت

این ماده نیز از چندین لایه تشکیل شده است. دارای هسته ضخیم‌تری از پلاستیک آجدار یا موجدار است. این ماده سبک‌تر از آلومینیوم جامد است و سازندگان هسته را با ورق های فلزی می‌پوشانند.

وینیل

وینیل یک ماده بسیار متنوع است. شرکت‌ها از آن برای انواع محصولات مختلف استفاده می‌کنند. به‌طور کلی، بیشتر برای ایجاد بنر استفاده می‌شود. لایت باکس فضای باز، اغلب با نایلون تقویت می‌شود.

پی وی سی

در مجموع، PVC نیز یک گزینه عالی برای تابلوهای فضای باز است. باید توجه داشته باشید که انواع مختلفی از PVC وجود دارد که از نظر ضخامت، دوام و وزن متفاوت است. علاوه بر این، بسیاری از برندها مواد خود را به روش ها یا فرآیندهای مختلف تولید می‌کنند.

کروپلاست

کروپلاست نام نوع خاصی از ورق های پلاستیکی موجدار است. می‌توانید از این متریال زیبا برای تابلوهای بیرون و همچنین در داخل ساختمان استفاده کنید. این ماده فوق‌العاده همه‌کاره است و شرکت‌ها طیف وسیعی از محصولات را با کروپلاست مانند تابلوهای حیاط، تابلوهای گلف و تابلوهای املاک ایجاد می‌کنند.

لایت باکس فضای باز مناسب چه نوع تبلیغاتی است؟

لایت باکس ها روشی بسیار مؤثر برای تبلیغ هر کسب و کاری است.

آن ها در شب برجسته می شوند، توجه را به خود جلب می کنند و مشتریان را به سمت خود می کشانند. به طور کلی، لایت باکس ها همه کاره و خوانا هستند و هر پیامی را با رنگ کامل و جزئیات واضح نمایش می دهند.

لایت باکس اغلب در مناطق پر رفت و آمد مانند زیر سایه بان یا پشت بام یا روی دیوار بیرونی، یک مؤسسه تجاری، ساختمان شرکتی یا کلوپ شبانه دیده می شوند.

از لایت باکس اغلب به عنوان تابلوهای اطلاعاتی استفاده می شود، به عنوان مثال، در یک صندوق خرده فروشی، در فرودگاه ها برای نشان دادن مسیرها، به عنوان تابلوی اعلانات در ایستگاه های قطار و فرودگاه ها یا حتی به عنوان منوها و علامت های رستوران ها.

مزایای لایت باکس فضای خارجی

لایت باکس های فضای باز مزایای بسیاری دارند که ما در اینجا به مهم ترین آنها می پردازیم:

به حداکثر رساندن آگاهی از نام تجاری

بازارهای امروزی از تبلیغات اشباع شده و با موقعیتی از بار اطلاعات تعریف می شوند. این بدان معناست که برندها باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنند تا توجه خریداران را در محیط های خرده فروشی شلوغ و پر رقابت به خود جلب کنند.
لایت‌باکس فضای باز از این واقعیت استفاده می‌کند که چشمان ما بیشتر از نمایشگرهای بدون نور به سمت نمایشگرهای نورانی رنگارنگ کشیده ‌شوند و تاثیری ماندگار بر عابران بگذارند.

مقرون به صرفه بودن

نصب لایت باکس های فضای باز آسان است. همچنین به روز رسانی آن ها در کنار تغییر تبلیغات محصول، روندهای فصلی، پیکربندی مجدد فروشگاه و موارد دیگر ارزان است.
به سادگی با حذف پارچه‌ها یا گرافیک‌های پنل سفت و سخت و جایگزینی آنها با موارد جدید، لایت باکس‌ های فضای باز را می‌توان به نمایشگرهای جدیدی تبدیل کرد که بسیار مرتبط و بهینه‌سازی شده‌اند.

انعطاف پذیری

لایت باکس فضای باز یکی از انعطاف پذیرترین ابزارهای ارتباط بصری هستند. لایت باکس های LED علاوه بر ارائه فضای باورنکردنی برای سفارشی سازی از نظر گرافیک مورد استفاده، انعطاف پذیری و انتخاب زیادی را در مورد اندازه، شکل، فناوری‌های نورپردازی، روش نصب و پیشرفت ها ارائه می دهند.

آن ها را می توان روی دیوار، ایستاده، معلق، یک طرفه، دو طرفه و حتی دینامیک نصب کرد. بدین ترتیب اطمینان حاصل می‌شود که تا حد امکان موثر عمل می‌کنند.

پایداری

لایت‌باکس‌های فضای باز به طور قابل توجهی نسبت به سایر راه‌حل‌های نمایشگر نورانی انرژی کارآمدتری دارد.

دوام و طول عمر

به‌عنوان نوعی از روشنایی حالت جامد، ال‌ای‌دی‌ها بادوام‌تر از سایر منابع نوری هستند. علاوه بر این، زمانی‌که از روش‌های مدیریت حرارتی مناسب برای دفع هر گونه انرژی گرمایی از خود دیود استفاده می‌شود، طول عمر اجزای LED بیشتر از سایر منابع نور است.
معرفی انواع لایت باکس فضای خارجی
محبوب ترین انواع لایت باکس فضای باز عبارتند از:
• علائم سه بعدی نورانی
• حروف سه بعدی
• چراغ های مرکز خرید
• تابلوهای مدرسه
• تابلوهای پیام
• لایت باکس های سفارشی
• روشن کردن چراغ های منو
• لایت باکس های معلق
• علائم نئون
• گرافیک پنجره
• بنرها
• علائم بنای یادبود
• جعبه های علامت روشن
• گرافیک خودرو

برچسب ها : لایت باکس

برچسب‌ها:

نظر شما