شناسهٔ خبر: 68007675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت هرمزگان:

طرح جمع آوری پوشاک‌ خارجی و قاچاق در بازار هرمزگان آغاز شد

بندرعباس- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت هرمزگان از آغاز طرح جمع‌آوری و برخورد با عرضه کنندگان پوشاک با برندهای خارجی و قاچاق در بازار این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا پیروی منش در حاشیه آغاز اجرای این طرح اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید داخلی و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، طرح نظارتی مبارزه با کالای پوشاک قاچاق در این استان اجرا شد.

وی با تاکید بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان داخلی پوشاک بیان کرد: خرید کالای ایرانی با کیفیت، علاوه بر اشتغالزایی زمینه صادرات بسیاری از تولیدات را نیز به همراه خواهد داشت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر اعلام ۱۲۵ برند انواع پوشاک به عنوان برندهای خارجی و پوشاک که از طریق اتحادیه‌های مربوطه به تمامی اعضا اعلام شد، برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برندهای اعلامی ضمن جمع آوری و تحویل به سازمان اموال تملیکی، گزارش بازرسی قاچاق برای واحد متخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی نیز ارسال خواهد شد.

پیروی منش در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۲۴ یا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان تماس برقرار کنند.

نظر شما