شناسهٔ خبر: 68007228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ بابک روزبه

قدم به قدم برای وصال چون اسماعیل برای غزه

شهید اسماعیل هنیه در ظاهر از پیش ما رفته است، اما رژیم صهیونیستی باید بداند حماس باقی خواهد ماند و از قطره قطره خون آنها سرو‌های استواری خواهد رویید تا ریشه‌های آنها را بخشکاند. ای اسراییل این را بدان که؛ «اگر بزرگی از میان ما رفت بزرگی دیگر جای او را خواهد گرفت.»

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های دفاع‌پرس - «بابک روزبه»؛ باز هم ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» به گوش می‌رسد و باز کربلا ما را می‌خواند. در یک سو کربلایی در غزه با شهادت طفلان شیرخواره و انسان‌های بی‌گناه به دست یزیدیان زمان و در سوی دیگر کربلای حسین (ع) برای استمرار فرهنگ آزادگی. آن روز که جابربن عبدالله انصاری و عطیه عوفی در سال 1281 قمری با پای پیاده از مدینه حرکت کردند و در صبح اولین اربعینی که از شهادت سیدالشهدا می‌گذشت به کربلا رسیدند حکایت از ادامه راهی داشت که حسین (ع) برای آزادگی جان در گرو آن گذاشت و این مشی هر ساله اربعین است. ما قدم به قدم نه برای یاری شخص حسین (ع) بلکه برای یاری رسالت حسین و پاسداری از اسلام و ندای مظلوم می‌رویم. می‌رویم تا بیرق رسالت حسین (ع) بر زمین نماند و قدم به قدم طی طریق کنیم تا وصال به معشوق.

قدم به قدم برای وصال/، چون اسماعیل برای غزه

اربعین اندک اندک می‌رسد و آمادگی برای سفر، سفری که لحظه به لحظه آن شور و عشق است. سفر به کربلایی که جلوه‌گاه حقیقت است و کتاب اربعینش جاوید با سطر به سطر بیدارگریش. بیداری که اکنون شرق و غرب را به وحشت انداخته تا برای رهایی از آن دست به کشتار مسلمانان بیگناه در غزه و ترور پیشبرندگانش بزنند. اسلام روشن‌ترین راه است و در بلندترین قله‌ها روشنایی‌هایش چشم بدخواهان را کور کرده است. از ترور سردار دلها، شهید سلیمانی تا ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را با تمام بی‌شرمی انجام داده‌اند نه تنها خونخواهی ما را قرار نداده‌ است بلکه بی‌قرار برای انتقامی سخت هستیم و آرام نخواهیم نشست و بیدارتر خواهیم شد.

بیداری با شناخت بهتر. بهتر خواهیم شناخت ایادی شرق و غرب را که چشم دیدن بیداری اسلامی را ندارند و این پدیده شگرف را با هزاران ترفند و حیله می‌خواهند خاموش کنند.‌ اربعین با تلفیق همه رنگ و نژادها در راه است تا آینه بازتاب آزادگی، وحدت، یگانگی و حماسه  و باورها باشد و این لبیک به ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» برای آزادی قدس شریف است و این راه ما است و بر آن تا آخر برای آزادی مسجدالاقصی خواهیم ایستاد.

قدم به قدم برای وصال/، چون اسماعیل برای غزه

شهیدان سلیمانی و  هنیه‌ حاصل همین آزادگی و استقامت هستند که سید سالار شهیدان امام حسین (ع) آن را بنا نهاد تا حق از ظالم ستانده شود و در برابر ظلم کوتاه نیاییم. 

شهید اسماعیل هنیه در ظاهر از پیش ما رفته است، اما رژیم صهیونیستی باید بداند حماس باقی خواهد ماند و از قطره قطره خون شهدا سرو‌های استواری خواهد رویید تا ریشه‌های این رژیم غاصب را بخشکاند. ای اسراییل این را بدان که؛ «اگر بزرگی از میان ما رفت بزرگی دیگر جای او را خواهد گرفت.» ما پیاده قدم به قدم تا کربلای حسین (ع) می‌رویم تا تاریخ دست به دست حتی تابوتت را در خود نگه ندارد و آن را به زباله‌دان بریزد.

انتهای پیام/

نظر شما