شناسهٔ خبر: 68007058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان با حضور وزیر کار به بهره برداری رسید

آبادان - ایرنا - بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان روز شنبه با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی با ۱۳ بخش بستری، ۶ اتاق عمل و تجهیزات پیشرفته تشخیصی درمانی است.

این بیمارستان شامل بخش‌های تخصصی از جمله جراحی و داخلی زنان و مردان، دیالیز، اطفال، و زایمان، NICU(مراقبت‌های ویژه نوزادان)، ICU، CCU، فیزیوتراپی، مجموعه کامل تصویربرداری مشتمل سی تی اسکن، رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، آزمایشگاه و دندانپزشکی است.

در بخش تخصصی قلب و عروق نیز خدمات اگوکاردیوگرافی، تست ورزش، مانیتورینگ فشار خون و ریتم قلبی ارائه شده و بخش تخصصی مغز و اعصاب به دستگاه‌های نوار مغز و نوار عصب و عضله مجهز است.

بیمارستان جدید تامین اجتماعی آبادان با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۳۵ هزار مترمربع و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع احداث شد.

ساخت بیمارستان ١٦٠ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان از سال ١٣٩٢ آغاز شده است.

ساخت بیمارستان تامین اجتماعی آبادان در چند سال گذشته به دلیل تغییرات طراحی و مدیریتی دچار وقفه‌های طولانی مدت شده بود.

این بیمارستان در محله فرهنگیان آبادان واقع شده و با راه اندازی آن، فرصت و زمینه ارائه خدمت به بیمه شدگان شهرهای آبادان، خرمشهر، جزیره مینو، اروندکنار، دارخوین و شادگان فراهم می‌شود.

بیمارستان جدید ۱۷ شهریور تامین اجتماعی جایگزین بیمارستان قدیمی این شهر می‌شود که دارای قدمتی در حدود ۱۰۰ سال است که از سال ۱۳۵۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت تا قدیمی‌ترین ساختمان درمانی این سازمان محسوب شود که در نقطه صفر مرزی با ۸۸ تخت است.

نظر شما