شناسهٔ خبر: 68006342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک عضو مجلس خبرگان رهبری:

فعالیت‌های جهاددانشگاهی باید عینا در جامعه بازخورد داشته باشد

عیسی فتحی

نماینده مردم استان کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی باید عینا در جامعه بازخورد داشته باشد تا سبب پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف شود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: امید می‌رود خبرگزاریهای جهاددانشگاهی همچنان همانند گذشته، مطلوب عمل کنند، ضمن اینکه حمایت دستگاه‌های فرهنگی و مذهبی نیز ضروری است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی باید عینا در جامعه بازخورد داشته باشد تا سبب پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف شود که در این صورت مورد تائید است که این مهم در جهاددانشگاهی رو به رشد است و امیدوارم که ادامه‌دار باشد.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه جهاددانشگاهی بستر خوبی در جهت رشد تحقیقات در زمینه‌های مختلف علمی است، تصریح کرد: این نهاد باید پل ارتباطی میان دانشگاهیان و مردم باشد تا به شکوفایی جامعه در ابعاد مختلف کمک کند.

وی در مجلس خبرگان رهبری در پایان عملکرد جهاددانشگاهی  در سطح استان را خوب برشمرد و بیان کرد: امیدوارم این روند به توسعه استان منجر شود.

 ۱۶ مردادماه چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی است.

انتهای پیام

نظر شما