شناسهٔ خبر: 68006253 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

سایه وحشت در سرزمین‌های اشغالی/ پاسخ فراتر از «وعده صادق» است

ترس از انتقام سخت ایران و متحدانش علاوه بر اینکه موجب سقوط شاخص‌های بورس و تعطیلی کارخانه‌های تل‌آویو شده، خطوط هوایی بین‌المللی را نیز مجبور کرده است که همه پرواز‌های خود به مقصد سرزمین‌های اشغالی را لغو کنند.

صاحب‌خبر -

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: برای همه کسانی که اخبار تحولات منطقه را دنبال می‌کنند، ثابت شده است که ایران و متحدانش پاسخ محکم و درخوری و به‌مراتب محکم‌تر از وعده صادق، به عملیات تروریستی صهیونیست‌ها که منجر به شهادت اسماعیل هنیه در تهران و فؤاد شکر در لبنان شد، خواهند داد. 

بر همین اساس، رسانه‌های عبری گزارش دادند که بسیاری از صهیونیست‌ها از ترس انتقام ایران و متحدانش به سمت فرودگاه‌ها هجوم برده‌اند و از آن سو، بسیاری از کارخانه‌های آمونیاک و دارای مواد خطرناک نیز تعطیل شده‌اند و نگرانی از صهیونیست‌ها بسیار فراتر رفته است و کشور‌های زیادی نیز پرواز‌های خود به سرزمین‌های اشغالی را لغو کرده‌اند.

چون صهیونیست‌های تروریست «هدف» هستند، طبیعی است به وحشت افتاده باشند و این وحشت، حاصل تبلیغات رسانه‌ای و تهدیدات توخالی نیست! و آنها کاملاً حق دارند بترسند؛ چون «مجازات سخت» در راه است. در رابطه با پاسخ ایرانی‌ها و محور مقاومت به صهیونیست‌ها رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم تشییع شهید اسماعیل هنیه گفت که محور مقاومت و ما چگونه خونخواهی را انجام می‌دهیم، موضوعی است که در دست بررسی است. این کار حتماً رخ خواهد داد و صهیونیست‌ها حتما پشیمان خواهند شد.

ترس از انتقام ایران و متحدانش رژیم صهیونیستی را مجبور کرده است، حریم هوایی خود را به دلیل نگرانی‌های امنیتی ببندد؛ هرچند صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند که فرودگاه‌های بین‌المللی بن‌گوریون و رامون باز خواهند ماند، اما خطوط هوایی بین‌المللی ترجیح دادند به دنبال تشدید تنش‌ها و افزایش نگرانی‌های امنیتی، کلیه پرواز‌های خود به مقصد این رژیم را لغو کنند. 

لوفت‌هانزا، ایربالتیک، فلای دبی، دلتا، یونایتد ایرلاینز، اتریش ایرلاینز، خطوط هوائی بروکسل، بریتیش ایرویز و ایر ایندیا از جمله خطوط هوائی بین‌المللی هستند که تا به حال کلیه پرواز‌های خود به مقصد رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده‌اند که با جدی شدن انتقام همه محور‌های مقاومت از رژیم صهیونیستی، سرویس شاباک سطح محافظت از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم به همراه وزرای کابینه را افزایش داده است. 

طبق این گزارش رئیس سرویس شاباک دستور داده است هرگونه رفت و آمد نتانیاهو و وزرا با اطلاع و موافقت او صورت پذیرد. دستور داده شده نتانیاهو بدون جان‌پناه همراه، در هیچ رویدادی شرکت نکند.

از سوی دیگر رسانه عبری‌زبان «واللا» نیز خبر از «لغو تمام مرخصی‌های نظامیان ارتش اسرائیل» داده و گفته است ارتش این رژیم از ترس انتقام ایران و متحدانش «در آماده‌باش کامل قرار دارد.»

یدیعوت آحارونوت، دیگر رسانه عبری‌زبان و شناخته‌شده این رژیم هم از «تعطیلی کارخانه‌های آمونیاک سازی و مواد شیمیایی در شمال فلسطین اشغالی به درخواست ارتش اسرائیل» خبر داده است؛ چون ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است حزب‌الله می‌تواند به راحتی این کارخانه‌ها را هدف قرار داده و یک «فاجعه برای اسرائیل» رقم بزند. تعداد این کارخانه‌ها حداقل ۳۰ مورد عنوان شده است. 

از سوی دیگر، تمام این خبر‌ها باعث شده همه شاخص‌های بورس تل‌آویو سقوط کنند. «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در یک نشست خبری با بیان این که ارتش در آماده‌باش کامل قرار دارد از همه صهیونیست‌ها خواست «هوشیار» باشند!

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که تل‌آویو به‌طور مستمر برای تقویت روابط با ائتلاف منطقه‌ای و بین‌المللی آماده می‌شود. روزنامه «یسرائیل هیوم» نیز گزارش داده است که «ارزیابی‌ها در اراضی اشغالی حاکی از آن است که ایران حمله بزرگتر و وسیع‌تری نسبت به حمله قبلی خود انجام خواهد داد.»

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما