شناسهٔ خبر: 68005414 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نوروزی: مدیریت نقدینگی و مهار تورم در اولویت دولت جدید قرار گیرد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید و اشتغال مولد و پایدار، مدیریت نقدینگی و مهار تورم باید در اولویت امور اقتصادی دولت جدید قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سخنان رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئیس جمهور عنوان کرد:‌ رهبر معظم انقلاب بار دیگر مدبرانه در مراسم تنفیذ رئیس جمهور به بیان مهم ترین مسائل و ماموریت های دولت چهاردهم پرداختند. در حقیقت سخنان رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ آقای پزشکیان، چراغ راه قوای سه گانه و مبنای تعامل آنان با یکدیگر خواهد بود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: رهبر انقلاب چندین سال است که بر مسائل اقتصادی و معیشتی تاکید ویژه ای داشته اند. ایشان در مراسم تنفیذ نیز موضوعات معیشتی را به عنوان اولویت دولت چهاردهم دانستند. بنابراین امیدواریم رئیس جمهور چهاردهم همزمان با آغاز دولت خود بر معیشت مردم تمرکز ویژه ای داشته باشد. در حقیقت رئیس جمهور باید در عرصه اقتصادی جهاد اکبر انجام دهد.

نوروزی یادآور شد: حمایت از تولید و اشتغال مولد و پایدار، مدیریت نقدینگی و مهار تورم باید در اولویت امور اقتصادی دولت جدید قرار بگیرد. از سوی دیگر حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که آنان همچنان پای کار نظام هستند و بنابراین باید با تلاش شبانه روزی به این مردم عزیز خدمت رساند.

انتهای پیام

نظر شما