شناسهٔ خبر: 68005281 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

شهادت اسماعیل هنیه تأثیری بر بازار ارز نخواهد داشت

سطح تنش ها در خاورمیانه افزایش یافته است و برخی بر این باورند که این موضوع می تواند بر بازار ارز تاثیر بگذارد با این حال کارشناسان اعتقاد دارند بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سطح تنش ها در خاورمیانه افزایش یافته است و برخی بر این باورند که این موضوع می تواند بر بازار ارز تاثیر بگذارد با این حال کارشناسان اعتقاد دارند بانک مرکزی بر بازار ارز مسلط است.

شهادت اسماعیل هنیه تأثیری بر بازار ارز نخواهد داشت

حسن حسن‌خانی، کارشناس ارز گفت: ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بر بازار ارز بیشتر از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نخواهد بود و بانک مرکزی بر بازار مسلط است.

واردات ۲۰۰دستگاه اتوبوس پیش ‌از آغاز سفرهای اربعین

علیرضا احمدی فینی، رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور گفت: براساس پیش‌بینی‌ها درصورت همکاری ارگان‌های مربوطه، مراحل واردات ۲۰۰دستگاه اتوبوس پیش ‌از آغاز سفرهای اربعین انجام می‌شود.

افزایش ۳۰درصدی تحویل سوخت مایع به نیروگاه‌ها

مرتضی عابدینی، مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: تحویل سوخت نیروگاهی از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰درصد افزایش یافته است. با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا، مصرف برق باید به‌صورت صحیح مدیریت شود.

ادامه کاهش قیمت تخم‌ مرغ

روند نزولی قیمت تخم‌ مرغ ادامه دارد و قیمت هر شانه ۳۰عددی تخم مرغ به ۵۸هزار تومان رسیده، در حالی‌ که در اردیبهشت‌ماه قیمت آن ۸۹هزار تومان بود. حمیدرضا کاشانی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: خرید حمایتی ادامه دارد.

سطح کنونی واردات خودرو جوابگوی نیاز بازار نیست

سپهر دادجو توکلی، سخنگوی شورای رقابت گفت: مقدار کنونی واردات جوابگوی نیاز بازار نیست و قطعا واردات باید به سال‌های قبل از۱۳۹۷ برگردد، چراکه واردات کافی خودرو بازار را متعادل می‌کند.

پرداخت تسهیلات ساخت از طریق سامانه املاک و اسکان

علی هاشمی، عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن گفت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن و تأیید متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه املاک و اسکان امکان‌پذیر و اجرا شد. بانک مرکزی و سازمان ثبت اسناد نیز باید به این سامانه متصل شوند.

رشد ۱۷درصدی خرید تضمینی گندم

سعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از رشد ۱۷درصدی خرید گندم از کشاورزان کشور خبر داد و گفت: خرید گندم داخلی به ۹میلیون و ۸۴۹هزار تن رسید.

افزایش ۵۰درصدی تولید زعفران

علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران گفت: براساس آمار سال گذشته ۲۵۰ تا ۳۰۰تن زعفران در کشور تولید شد که امسال برآورد می‌شود تولید حداقل به دلیل شرایط مساعد اقلیمی ۳۰ تا ۵۰درصد افزایش یابد.

نظر شما