شناسهٔ خبر: 68004265 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خالد مشعل: با شهادت رهبران، قدرت ما بیشتر می‌شود

رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین تاکید کرد: این جنبش هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت و شهادت رهبران حماس، تنها قدرت ملت فلسطین را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «خالد مشعل» رئیس حماس در خارج از فلسطین در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه، رئیس فقید دفتر سیاسی حماس در دوحه قطر گفت: حماس به هیچ وجه از اصول خود کوتاه نمی‌آید و رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد. ملت فلسطین محافظ تمامیت ارضی فلسطین باقی خواهد ماند و به مسیر جهاد، مقاومت و پس‌گیری حقوق خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دشمنان درس عبرت نمی‌گیرند؛ هرگاه رهبری به شهادت می‌رسد، رهبری جانشین می‌شود و با به شهادت رسیدن رهبران، تنها ملت فلسطین قدرتمند می‌شوند.

مشعل تصریح کرد: ضایعه از دست دادن برادر ما (شهید هنیه) بسیار گران بود اما دشمنان نمی‌دانند که خون شهدا مسیر آزادی و پیروزی را کوتاه می‌کند. ما در مسیر خود باقی می‌مانیم و فشارها سودی ندارد، ارعاب و تهدید ما را نمی‌شکند و ذره‌ای ما را از اصول خود منحرف نمی‌کند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی جایی در فلسطین نخواهد داشت، از رهبران امت اسلامی خواست به مسیر خود برگردند.

مشعل گفت: شهید هنیه به مساله فلسطین، ملت فلسطین و قدس خدمت کرد.

روز چهارشنبه، ۱۰ مرداد ماه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.»

نظر شما